2011-01-03, 16:18
Citat:
Ursprungligen postat av Profax
Om vi utgår från Fedors match mot Cro-Cop i Augusti, 2005 så var det en väldigt stor och betydelsefull vinst.
Efter det så har Fedor mött:
Vist, det är imponerande att vinna så många matcher i rad men det jag vill säga är att Fedor aldrig mött en brottare av Brock eller Carwins storlek och kaliber. Senast han mötte en striker som JDS var förmodligen Cro-Cop 2005 (6 år sedan alltså), och sist men inte minst så har han aldrig mött en så mångsidig brottare som Cain.
Efter det så har Fedor mött:
Vist, det är imponerande att vinna så många matcher i rad men det jag vill säga är att Fedor aldrig mött en brottare av Brock eller Carwins storlek och kaliber. Senast han mötte en striker som JDS var förmodligen Cro-Cop 2005 (6 år sedan alltså), och sist men inte minst så har han aldrig mött en så mångsidig brottare som Cain.
Har aldrig mött en brottare av Brocks storlek och kaliber, tja nu finns det ju bara dom 2 som är i den storleken (och i den kalibern) och Fedor är i en annan organisation, Hur många som Fedor har Brock och Carwin mött då??
Och ang detta brottartjat så vad exakt ska typ Lesnar lyckas med mot Fedor, Kan inte Arona kontrollera Fedor på backen så inte kommer nån brottarbralla lyckas med det. Och Arona har en sjukligt bra toppkontroll fast han är LHW men han är en gigantisk LHW. Plus att Fedor har mött Randleman och han kanske inte kan direkt mäta sig med Lesnar och Carwins råstyrka (fast han nog inte låg allt för långt efter där) men han var atletiskt sett stormsteg före Fedor. Så det där med att en bättre fysik ska vinna matchen köper jag inte, helst inte av 2 brottarbrallor med tvivelaktig submissionförsvar.
Och vad dom gjort efter sina möten mot Fedor är väl inte speciellt intressant då man bedömer en match för hur dom var rankad just då dom möts och inte vad dom gör efter matcherna.
Och tycker du verkligen att Tim Sylvia har sämre standup än tex Brock Lesnar