2010-06-16, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
http://i33.tinypic.com/11ghdap.jpg Det här hade lätt kunnat vara Carwins näve.
Forrests taktik var för klockren från Andersons synpunkt sett. Nä, Sonnen kommer göra det Forrest borde ha gjort: vara en stor, stark och tung fajter som trycker ner Anderson i mattan.

http://www.assraked.com/rufus/fedor.gif Och det där hade lättare kunnat vara Carwins huvud.

Så jävla dåligt argument.
Citera
2010-06-16, 23:50
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan86
http://www.assraked.com/rufus/fedor.gif Och det där hade lättare kunnat vara Carwins huvud.

Så jävla dåligt argument.
Pinne i röven?

Carwin är, om du faktiskt är intresserad av diskussionsrelevansen, inte för långsam för att träffa Fedor, uppenbarligen.
Citera
2010-06-17, 23:48
Medlem
l00zekks avatar
Hur ska Fedor kunna besegra Overeem förresten. Killen ser ju dyngpreppad ut och gick rakt igenom Brett Rogers.
Citera
2010-06-18, 01:36
Medlem
Deeecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l00zekk
Hur ska Fedor kunna besegra Overeem förresten. Killen ser ju dyngpreppad ut
För steroidhalten bestämmer ju ens färdigheter i MMA...
Citera
2010-06-18, 02:06
Medlem
sampalitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l00zekk
Hur ska Fedor kunna besegra Overeem förresten. Killen ser ju dyngpreppad ut och gick rakt igenom Brett Rogers.

Hade det vart så hade Fedor inte haft en chans mot Carwin och Brock de är nog starkare än Overeem
Citera
2010-06-18, 03:39
Medlem
overstepss avatar
Ju större de är desto hårdare faller de. Det brukar ju vara så i Fedors matcher iaf.
Citera
2010-06-18, 11:08
Medlem
givves avatar
Ska jag vara ärlig tror jag att Carwin skulle vara chanslös mot Overeem, Alistair är jävligt svår att ta ner och Carwin har inte visat upp någon jättebra brottning. Overeem skulle plocka isär honom stående, om han hade det tufft mot gonzaga så är det bara en försmak av hur han skulle få det mot overeem.

Ser overeem, cain, JDS och Lesnar som fedors 4 tuffaste motståndare.
Citera
2010-06-18, 12:04
Medlem
No_fears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givve
Ska jag vara ärlig tror jag att Carwin skulle vara chanslös mot Overeem, Alistair är jävligt svår att ta ner och Carwin har inte visat upp någon jättebra brottning. Overeem skulle plocka isär honom stående, om han hade det tufft mot gonzaga så är det bara en försmak av hur han skulle få det mot overeem.

Ser overeem, cain, JDS och Lesnar som fedors 4 tuffaste motståndare.

Om Cain fortsätter att utveckla sitt stående i det man fick se mot Big Nog, lite mer avvaktande och väljer sina attacker för det man har tidigare sett av han där han bara rusar in i allt så kan han nog hota dom flesta.

JDS är också en jag tror har sjukt mycket potential, stående har han allt, på backen vet man lite om han men det man sett så verkar han ha en bra bas där iallafall.

Overeem kan hota alla fighters den första ronden, han startar alltid starkt och får han det till "sin" fight så är han svår, men möter han nån som kan ge han problem och att han tappar sitt flow så brukar han vika ner sig känns det som (nu grundar jag detta mest på hans äldre matcher men mentalt är han nog ännu där är bara att ingen har tagit ut han på djupt vatten på ett tag, Badr Hari i K1 är väl det närmaste på sistone)

Lesnar är inget hot för Fedor, han kan inte avsluta Fedor nånstans och att han ska lyckas hålla Fedor i backen till en decision är hans enda chans men Fedor är sjukt bra från rygg så chansen jag ser där är minimal, fast det skulle vara en rolig match och skulle bli mycket hype runt den men Lesnars stil är inget hot mot Fedor.

Då tror jag Carwin är ett större hot mot Fedor än vad Lesnar är, Carwin kan ta stryk, han är stark i clinch och kan jobba på små ytor, plus att han har sin högerslägga som alltid hittar rätt när en fighter kommer in och tradar med han. Så han kan ge Fedor problem stående (fast han nog skulle ligga efter poängmässigt i stående, men han har chans att träffa med sin högerslägga) och skulle kunna clincha upp Fedor mot tex burväggen och jobba där med slag och ev nertagning.
Citera
2010-06-18, 12:23
Medlem
BePatients avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No_fear
Lesnar är inget hot för Fedor, han kan inte avsluta Fedor nånstans och att han ska lyckas hålla Fedor i backen till en decision är hans enda chans men Fedor är sjukt bra från rygg så chansen jag ser där är minimal, fast det skulle vara en rolig match och skulle bli mycket hype runt den men Lesnars stil är inget hot mot Fedor.
Och om Brock skulle göra som han gjorde mot Mir, ta ner och landa i half guard/side control, hur ser du den situationen utspela sig?
Citera
2010-06-18, 14:18
Medlem
givves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BePatient
Och om Brock skulle göra som han gjorde mot Mir, ta ner och landa i half guard/side control, hur ser du den situationen utspela sig?

Det är omöjligt att kontrollera fedor på samma sätt som mir, fedor är 200 gånger så explosiv som mir.
Citera
2010-06-18, 16:05
Medlem
l00zekks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deeec
För steroidhalten bestämmer ju ens färdigheter i MMA...
Hade du kunnat något om mma hade du förstått att en fighter tar steroider för att öka sin prestationsförmåga
Citera
2010-06-18, 16:23
Bannlyst
Ja men det är väl knappast så att du tål mer stryk/blir bättre teknikmässigt av att dopa dig ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in