• 1
  • 2
2008-08-22, 14:19
Bannlyst
http://www.gt.se/nyheter/1.1274010/d...g-varit-med-om

Mja, gråta? skratta?
Citera
2008-08-22, 14:22
Medlem
Melongrasss avatar
Jag skrattar åt artikeln, men gråter ändå med tanke på hur mycket polisen nu kommer använda det för att försöka göra det olagligt.

Skulle inte förvåna mig ett SKIT om det var dem som skicka in artikeln, bara för dem inte har något annat att gå på (så dem får hitta på eget)

Tragiskt är vad det är.
Citera
2008-08-22, 14:23
Medlem
Snyfts avatar
Hahaha vilken jävla nöt, bryr mig inte direkt om spice bannlyses.
Citera
2008-08-22, 14:29
Medlem
knoxahs avatar
Mot ont i höften? Är han dum i huvudet eller? Han kunde ju gått till doktorn...

" – Jag vill varna alla för det här. Jag lovar att någon ung människa kommer att dö av skiten."
Citera
2008-08-22, 14:30
Medlem
TireFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snyft
Hahaha vilken jävla nöt, bryr mig inte direkt om spice bannlyses.

Samma här. Tycker även det borde införas en underkategori om RC drugs, spice och fan vet allt om dessa "preparat" så vi slipper se alla dessa trådar som mer eller mindre står för 50% av alla inlägg i Övriga droger så kan dom ha sitt att diskutera där istället. Tycker det bara är allmänt jobbigt att se dessa trådar dyka upp som flugor på nyförlöst koskit.

Visst, det är övriga droger det med, men tycker ändå det skulle behövts ett underforum för dessa.
Citera
2008-08-22, 14:31
Medlem
Kristetdopeheads avatar
Killen är ju inte vara van vid droger och har aldrig sneat, därför så fick han sånn chock och trodde han skulle dö haha, jag skrattade mycket åt artikeln iaf
Citera
2008-08-22, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kristetdopehead
Killen är ju inte vara van vid droger och har aldrig sneat, därför så fick han sånn chock och trodde han skulle dö haha, jag skrattade mycket åt artikeln iaf
Haha ja.. en kompis till mig sneade första gången på spice.. han la sig typ bara ner och sa inget mer resten av kvällen men värre än så va det inte men om man har ont i benet eller höften eller vad det va är det ju bara springa och skaffa moffe
Citera
2008-08-22, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristetdopehead

Man snear 10x värre på Alkohol än på Spice dessutom, iaf enligt mina erfarenheter. Att snea på Spice är speciellt, men förlorar lite kontroll men det känns knappast lika giftigt som när man ligger utslagen dubbelvikt på någons allt för minimala badrumsgolv och bara önskar man orkade lyfta huvudet för att spy i toaletten och inte på golvet...

Det är just det faktumet som gör att artikeln saknar trovärdighet i mina ögon, att personen inte verkar ha någon direkt erfarenhet av alkohol som faktiskt skördar unga offer årligen. Men det blir det självklart inte något ramaskri om i media.
Citera
2008-08-22, 15:19
Medlem
Morfars vredes avatar
Varför kommer man på att beställa hem Spice mot höftont? Det står ju förfan på hemsidan att det ska likna cannabis. Eller tja, ifall det nu är SS han beställt från, vilket jag antar. Hur som helst, även ifall det bara stod "Spice" och ingenting mer. Varför kommer man då på att "Nämen fan, det här hjälper ju säkert mot min onda höft!" Det har väl inte stått någonstans att det ska hjälpa mot värk? Eller har jag missat något här?

Men ja, det kommer säkert bli olagligt snart. Synd. (Inte för att jag röker det själv, men finns ju folk som gör det och som tycker om det.)
Citera
2008-08-22, 15:20
Medlem
Morfars vredes avatar
Varför kommer man på att beställa hem Spice mot höftont? Det står ju förfan på hemsidan att det ska likna cannabis. Eller tja, ifall det nu är SS han beställt från, vilket jag antar. Hur som helst, även ifall det bara stod "Spice" och ingenting mer. Varför kommer man då på att "Nämen fan, det här hjälper ju säkert mot min onda höft!" Det har väl inte stått någonstans att det ska hjälpa mot värk? Eller har jag missat något här? Man ska aldrig suga i sig något som man inte egentligen vet vad det är. Det borde väl till och med "Peter" fatta. Rätt åt honom!

Men ja, det kommer säkert bli olagligt snart. Synd. (Inte för att jag röker det själv, men finns ju folk som gör det och som tycker om det.)
Citera
2008-08-22, 15:29
Bannlyst
"Det var likt cannabis och därför direkt skadligt och något man bör passa sig för"-mentaliteten börjar bli något uttjatad...
Citera
2008-08-22, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weakeSt Link
http://www.gt.se/nyheter/1.1274010/d...g-varit-med-om

Mja, gråta? skratta?

Både och... fy fan vilken idiot. Blir mest ARG
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera