2008-08-22, 11:05
Medlem
Tänker höra med er om någon vet vart man inaktiverar den integrerade micen på laptops? Den sitter runt skärmen (vanligast) Men jag vill använda den som är i mitt headset, så hur inaktiverar jag den inbyggda?
Citera
2008-08-22, 11:13
Medlem
The_Insanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slaffe
Tänker höra med er om någon vet vart man inaktiverar den integrerade micen på laptops? Den sitter runt skärmen (vanligast) Men jag vill använda den som är i mitt headset, så hur inaktiverar jag den inbyggda?

Är det inte bara att gå in under ljud i kontrollpanelen och välja att inaktivera micen i skärmen?
Citera
2008-08-22, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The_Insane
Är det inte bara att gå in under ljud i kontrollpanelen och välja att inaktivera micen i skärmen?

Hittar inget där :S
Citera
2008-08-22, 11:35
Medlem
The_Insanes avatar
Hittar du inte dit eller vet du inte vilken mic under fliken inställning du ska inaktivera?
Citera
2008-08-22, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The_Insane
Hittar du inte dit eller vet du inte vilken mic under fliken inställning du ska inaktivera?

Jag menar att under ljud i kontrollpanelen hittar jag ingenting, dvs ingen mic att inaktivera. Förklara gärna närmare vart jag hittar :S
Citera
2008-08-22, 17:14
Medlem
carbsons avatar
inaktiveras inte den när du kopplar in headsettet?
Citera
2008-10-09, 13:54
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carbson
inaktiveras inte den när du kopplar in headsettet?

Har samma/liknande problem och den inaktiveras inte när man kopplar in ett headset. Går knappt att koppla in vanliga högtalare då det blir lite rundgång då och då. Någon som har nått tips?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in