• 2
  • 3
2008-08-25, 13:36
Medlem
armistices avatar
Sluta helt enkelt att hänga med kompisarna. Du och din pojkvän kan väl träffas utan vännerna om dem insisterar på att hålla på sådär. Däremot blir jag lite fundersam över att pojkvännen inte verkar bry sig om att du blir ledsen. Det är väl klart att ingen vill sitta och lyssna på sånt. Och tar du avstånd från det hela så kanske din kille förstår hur viktigt det är för dig.
Citera
2008-08-25, 16:21
Medlem
Thetawaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmum
Ja det har jag men dom lyssnar inte iallafall... Grejen är den att dom inte har några flickvänner.. Och dom lyssnar fortfarande inte på mig..

Ingen av dem har flickvänner, och de sårar dig, deras kompis flickvän. Ett litet tankeskutt ger ju att de vill att ni ska göra slut så att han kan vara singel igen.

Hur länge har ni varit tillsammans och vad är det för ålder på er?
Citera
2008-08-26, 07:28
Medlem
Jagär md dom ibland ensam men då kommer ju min kille sen men det ka ju ta ett tag som sagt..
Dom säger ju inte sånt varje gång men det händer tit som tät...
Vi är i 20 årsåldern och vi har varit tillsammans i 16 månader nu..
Citera
2008-08-26, 10:29
Medlem
timpakays avatar
Har ni varit tillsammans i 16 månader så borde det inte vara svårt att vara öppen till din kille och säga att du känner dig obekväm av det. Har hans vänner någon som helst respekt för honom så borde dom förstå om han säger till dom.
Citera
2008-08-26, 21:26
Medlem
gahhhraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpakay
Har ni varit tillsammans i 16 månader så borde det inte vara svårt att vara öppen till din kille och säga att du känner dig obekväm av det. Har hans vänner någon som helst respekt för honom så borde dom förstå om han säger till dom.

Jag tycker öht att alla i hennes omkrets är väldigt respektlösa, pojkvän, pojkvännens vänner och tom TS.
Ts är dock enbart respektlös mot sig sj, medans övriga verkar vara det mot alla...
Citera
2008-08-27, 11:35
Medlem
Zijns avatar
oh shit, varit tillsammans i 16 månader och ska redan ha barn (har sett den andra tråden)

jag tänker gissa på att ni båda är lågutbildade (med tanke på hur fan du stavar) och lågavlönade och hänger med patrask. Din mans kompisars attityd till dig visar ju bara vilken nivå av respekt de har för kvinnor och för sin bästa polares nuvarande tjej - låter knappast som att någon av dessa personer har räknat med att du ska bli långlivad i deras krets.

Lycka till med ungen!!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in