• 1
  • 2
2008-08-22, 07:56
Medlem
Detta kanske låter löjligt men det är så här..

När jag stter med min killes kompisar så sitter dom jämt och pratar om vilka min kille har haft sex med. Det tycker jag är jätte jobbigt, det kanske är löjligt att jag tycker det men det är det jag tycker.. så hur ska jag få dom att sluta prata om det hela tiden? Har sagt till dom men dom lyssnar inte
Senast redigerad av Bigmum 2008-08-22 kl. 08:00.
Citera
2008-08-22, 08:21
Medlem
SwizZers avatar
sätt 1: börja med att bara gå ifrån dom, eller ifall ni är ute o går gå saktare, markera så varje gång dom pratar om det så går du iväg

Sätt 2: Skrik på dom" Asså kan ni sluta eller tror ni det är roligt för mig o höra eller???" o ifall dom inte respekterar så är dom inte så snälla vänner...

Sätt 3:? öhm börja prata om deras killar? kolla hur dom gillar det..

hoppas det hjälper nått, Lycka Till
Citera
2008-08-22, 08:22
Medlem
Okrypterads avatar
Din kille kan väl öppna käften och säga till sina kompisar eftersom dom tydligen inte respekterar dig.
Citera
2008-08-22, 08:28
Medlem
actionbikes avatar
Det är lite svårt att svara på vad du ska göra när man inte vet hur den relation du har till din kille eller hans kompisar ser ut. Jag tror du har störst chans om du tar det med din kille och verkligen får honom att förstå att detta verkligen sårar dig. Om han nu har någon respekt för dig så kommer han se till att hans vänner slutar prata om det i ditt sällskap. Det är inte löjligt att du känner såhär eftersom känslor är ofta omöjliga att styra och gör oss till dom vi är. Acceptera inte fortsatt liknande behandling av dig för det är jävligt svinigt och respektlöst.
Citera
2008-08-22, 08:44
Medlem
Snövits avatar
Säg bara till dem nästa gång att du inte uppskattar att de pratar om din killes tidigare sexpartners när du är med. De skulle förmodligen inte uppskatta att höra om sina flickvänners tidigare äventyr det kan du ju också påpeka. Respekterar de inte detta är de jävla skitar och då har vi ett helt annat problem.
Citera
2008-08-22, 09:00
Medlem
Okrypterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Säg bara till dem nästa gång att du inte uppskattar att de pratar om din killes tidigare sexpartners när du är med. De skulle förmodligen inte uppskatta att höra om sina flickvänners tidigare äventyr det kan du ju också påpeka. Respekterar de inte detta är de jävla skitar och då har vi ett helt annat problem.

Läs TS igen, hon har sagt till.
Citera
2008-08-22, 09:02
Medlem
Katarsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okrypterad

Frågan då är HUR hon sagt ifrån...
Citera
2008-08-22, 09:08
Medlem
Okrypterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katarsis
Frågan då är HUR hon sagt ifrån...

Ja, det är ju frågan.
Citera
2008-08-22, 09:19
Medlem
Katarsiss avatar
Citat:
Ja, det är ju frågan.

Ett fnittrigt "amen sluuuta" brukar sällan resultera i att ens önskan blir respekterad.

Har hon däremot sagt till på ett seriöst sätt som kräver respekt men de ändå skiter i henne, så får man börja se sig om efter andra metoder.
Citera
2008-08-22, 09:34
Medlem
Okrypterads avatar
Undrar lite smått...vilken åldersgrupp tillhör ni TS?
Citera
2008-08-22, 09:50
Medlem
Snövits avatar
Citat:

Missade det men jag håller med Katarsis att jag är nyfiken på hur hon har sagt till.
Citera
2008-08-22, 10:01
Medlem
blubbblubbblubbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigmum
Detta kanske låter löjligt men det är så här..

När jag stter med min killes kompisar så sitter dom jämt och pratar om vilka min kille har haft sex med. Det tycker jag är jätte jobbigt, det kanske är löjligt att jag tycker det men det är det jag tycker.. så hur ska jag få dom att sluta prata om det hela tiden? Har sagt till dom men dom lyssnar inte
De håller inte på så just för att (de ser på dig att) du har ont av det? Eller för att dryga sig mot din kille?
Sluta umgås med hans kompisar om de inte lyssnar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in