Flashback bygger pepparkakshus!
2010-07-03, 22:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Så då hade den stackars reportern från aftonbladet fel på följande punkter: "nu springer nationella insatsstyrkan in i banken...plus flera som kommer med dragna gevär nu...det avlossas flera skott inne i banken" Stackars tjej, inte lätt att vara journalist om man inte spelat CS.

Bara för att dubbelkolla så att jag har fattat rätt, piketen= Bevingad dolk NI= En grip/lejon med tre kronor ovan som på följande bild?

http://www.upsetters.se/images/dagbok/januari2006/001.jpg

Ja aftonbladets flickreporter känns verkligen som nåt att lita på i sammanhanget.
Hon blev väl alldeles blöt i trosorna när hon såg de välvuxna männen med stora vapen i händerna att hon glömde bort att kolla fakta.

Det var piketen, tro mig.
Citera
2012-04-20, 00:38
Medlem
YouAgains avatar
Mötte på gänget i kväll på en mycket osannolik plats..
Citera
2012-04-20, 02:59
Medlem
roobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YouAgain
Mötte på gänget i kväll på en mycket osannolik plats..

Låt höra? Även jag har mött på dom, dock inte ikväll. Men förra sommaren stod NI i en civil folkabuss och hade rökpaus i en gränd i Vasastaden.
Citera
2012-04-20, 16:53
Medlem
YouAgains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roobbe
Låt höra? Även jag har mött på dom, dock inte ikväll. Men förra sommaren stod NI i en civil folkabuss och hade rökpaus i en gränd i Vasastaden.

Tror det är dumt att berätta mer redan, de verkar som de ligger på span och väntar på något.
Citera
2012-04-21, 02:52
Medlem
Citat:
Tror det är dumt att berätta mer redan, de verkar som de ligger på span och väntar på något.

Säker på att det verkligen skulle vara NI? Det är ofta Piketen som gör ingripande kring Malmö, Gbg och Stockholm.
Citera
2012-04-29, 02:47
Medlem
Vodkatryffels avatar
Nationella insatsstyrkan borde verkligen utökas och få större befogenheter.
Jag blir så trött av att läsa om alla "svenska" utlänningar som begår brott och dödar varandra här i Sverige. Nu senast i Norrköping har två utlänningar skottskadats.
Låt NI rensa upp och kasta ut varenda kriminell, och redan vid gränsen säga stopp till alla skäggbarn och andra utan pass som vill komma in.

Säg till Reinfeldt och hans stab att det får vara nog nu, och att Tobias Billström ska sitta i herrturk 24/7.
Citera
2012-05-09, 21:29
Medlem
Citat:

Nå, var såg du dom och vad gjorde dom?
Citera
2012-05-10, 11:17
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vodkatryffel
Nationella insatsstyrkan borde verkligen utökas och få större befogenheter.
Jag blir så trött av att läsa om alla "svenska" utlänningar som begår brott och dödar varandra här i Sverige. Nu senast i Norrköping har två utlänningar skottskadats.
Låt NI rensa upp och kasta ut varenda kriminell, och redan vid gränsen säga stopp till alla skäggbarn och andra utan pass som vill komma in.

Säg till Reinfeldt och hans stab att det får vara nog nu, och att Tobias Billström ska sitta i herrturk 24/7.

Jag tycker de borde skjutas av som andra skadedjur. Den narcissistiska insatsstyrkan vill visa muskler, visa sig vara förmer men är precis som andra snutar, de vet varken vad natriumklorid eller dihydroperoxid är.
Citera
2012-05-10, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Jag tycker de borde skjutas av som andra skadedjur. Den narcissistiska insatsstyrkan vill visa muskler, visa sig vara förmer men är precis som andra snutar, de vet varken vad natriumklorid eller dihydroperoxid är.
Ja för det är ju väldigt viktigt att ha naturvetenskaplig utbildning när man ska bryta ner dörrar och skjuta folk...
Citera
2012-05-10, 23:34
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9331111
Ja för det är ju väldigt viktigt att ha naturvetenskaplig utbildning när man ska bryta ner dörrar och skjuta folk...

Koksaltlösning är ett dödligt gift om det används inom sjukvården anser åklagare, poliser och häktningsdomare. Hur länge har du jobbat inom rättsväsendet som inbillningsexpert?
Citera
2015-01-02, 10:53
Medlem
Var är NI stationerade?
Citera
2015-01-04, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenOklokare
Var är NI stationerade?
Sörentorp, Polishögskolan.

edit: fin bump btw.