Tjena
Nå tjejer? dela med er utav era erfarnheter, De bästa sex positionerna som får en tjej att komma? bort me gamla missinären och doggystyle!
Jag känner till att tjejer kan komma utav oral sex fast bortsätt ifrån det?
Senast redigerad av localhost 2008-08-22 kl. 03:38.
Tjejer kommer av oralsex och inte av kuk i fittan.
fjortis
nog kommer kvinnor av kuk i fittan åxå. min flickvän har väldigt lätt att komma när ... öh hur ska jag förklara detta. tänk er missionären fast hon har benen i luften och ja nästan hela rumpan, så hon ligger nästan på ryggen sen står jag som om vi skulle ha kört doggy och håller i hons ben..... väldigt svårt att förklara ställningar över nätet
Tjena
Nå tjejer? dela med er utav era erfarnheter, De bästa sex positionerna som får en tjej att komma? bort me gamla missinären och doggystyle!
Jag känner till att tjejer kan komma utav oral sex fast bortsätt ifrån det?
min favorit är när man ligger ovanpå killens bröstkorg, alltså med ryggen mot, det ger killen fria händer för att smeka därnere plus att jag får bestämma takten..den är grym...sen alla andra ställningar som gör det lätt för killen att smeka där nere är oxå bra, dom flesta tjejer kommer lättast genom att samtidigt bli smekta där nere...
min favorit är när man ligger ovanpå killens bröstkorg, alltså med ryggen mot, det ger killen fria händer för att smeka därnere plus att jag får bestämma takten..den är grym...sen alla andra ställningar som gör det lätt för killen att smeka där nere är oxå bra, dom flesta tjejer kommer lättast genom att samtidigt bli smekta där nere...
vänta nu... sitta på bröstkorgen? hur ska det gå till ... jag menar....då kommer ju inte kuken in i fittan ? ... om inte din/dina partners har en kuk i brösten?
äääh du har väll sett porr ALLA tjejer kommer av kuk i fittan många gånger och fort åxå näe men på riktigt nu. du måste lära dig tillfredställa kvinnor
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!