• 1
  • 2
2008-08-21, 22:01
Medlem
Gures avatar
Tjenis! Har en frga angende VISTA. En god vn till mig sa att man kunde dra ner ett program som hade vistas utseende o funktioner, men man krde det hela p xp fortfarande, s xp fast vista outlook. Han visste inte dock vad det hette, ngon som vet? Om inte, r det bttre att installera vista n att fortstta kra p xp?
Citera
2008-08-21, 22:07
Medlem
SupaStrats avatar
Kan det kanske vara Windowblinds han syftade p?
Citera
2008-08-21, 22:09
Medlem
Xdreams avatar
jag hade ett snt dr program och det blev inget bra eftert , mitt rd r att installera vista istllet

http://www.crystalxp.net/galerie/en.id.130.htm hr kan du ocks kolla p programmet
Citera
2008-08-21, 22:20
Medlem
Gures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xdream
jag hade ett snt dr program och det blev inget bra eftert , mitt rd r att installera vista istllet

http://www.crystalxp.net/galerie/en.id.130.htm hr kan du ocks kolla p programmet

Vad menar du med att det inte blev bra eftert? smre prestanda? dliga funktioner? trttnade du? utveckla.
Citera
2008-08-21, 22:49
Medlem
Xdreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gure
Vad menar du med att det inte blev bra eftert? smre prestanda? dliga funktioner? trttnade du? utveckla.

det brjade med mycket lag och drefter blev det stopp bara...sen frskte jag starta om datorn men gick inte tyvrr , sen var jag tvungen att installera om hela xp
Citera
2008-08-22, 11:31
Medlem
Gures avatar
D ska jag inte gra det, sg btw p youtube dr massa andra sa att det fuckade up systemet.. Men d har jag en till frga: om jag nu installerar vista, frsvinner min 100dagars norton trial? gr den att f tillbaka p ngot stt annars? (lite ot men men..)
Citera
2008-08-22, 12:04
Medlem
Xdreams avatar
ja , den frsvinner men Norton r inte riktigt bra antivirus , egentligen kan du f Eset Nod32 som r bsta av alla och 50 rs aktiveringsnyckel

http://thepiratebay.org/torrent/4166...0.650_Incl.Fix
Citera
2008-08-22, 12:23
Medlem
Gures avatar
Japp, har det till min andra dator. Jag tycker att norton funkar bra dock, inte haft ngra problem, det drar ju ner datorns kapacitet s nod32 kanske r bttre p den punkten?
Citera
2008-08-23, 10:51
Medlem
Gures avatar
Nu r det s att jag har fixat vista o s. Jag blev jttenjd, men jag har fortfarande ett problem. Filer FRSVINNER! Igr installerade jag msn, nod32 o lite skit till. Nu p morgonen var bda borta! Har detta hnt er?
Citera
2008-08-23, 12:17
Medlem
nkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gure
Nu r det s att jag har fixat vista o s. Jag blev jttenjd, men jag har fortfarande ett problem. Filer FRSVINNER! Igr installerade jag msn, nod32 o lite skit till. Nu p morgonen var bda borta! Har detta hnt er?
Saker brukar inte frsvinna i Vista. En del saker sparas inte alltid dr man tror, men det beror p att skerheten r bttre n i XP, men vissa program funkar inte om de inte fr spara en massa saker i system- och programkatalogerna. D slnger Vista ver det till anvndarens katalog istllet. Det enda jag sjlv haft problem med r Torrent nr jag lagt det i autostart p ett lite klantigt stt.
Citera
2008-08-23, 13:11
Medlem
Har fr mig att det bsta program jag anvnde mig utav var "Vista Inspirat" det ser vldigt likt ut.
Citera
2008-08-23, 19:38
Medlem
Gures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Saker brukar inte frsvinna i Vista. En del saker sparas inte alltid dr man tror, men det beror p att skerheten r bttre n i XP, men vissa program funkar inte om de inte fr spara en massa saker i system- och programkatalogerna. D slnger Vista ver det till anvndarens katalog istllet. Det enda jag sjlv haft problem med r Torrent nr jag lagt det i autostart p ett lite klantigt stt.
Japp, upptckte att jag strulat till det med. Hade lagt allt i d: istllet fr c: s det var lugnt. men jag var tvungen att installera om alla programmen, s det var vl en liten frlust. (detta var pga. att operativsystemet hade bytt hrddisk) Men nu r allt fixat o reggat s det r lugnt. Trden kan lsas om ingen har ngra invndningar.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in