2008-08-21, 20:47
Bannlyst
Den gr jtte sakta nr jag frsker ppna en del hemsidor.. men inte alla vad kan det vara? det r 2 sidor som det tar jtte lng tid jmnfrt med hur det brukar vara.. FB r en av sidorna den andra fr jag vnta typ 10 minuter sen str det sidan kan inte visas bla bla bla..

Vad r det fr ntt fel? r det nn instllning ? eller vad?

// M
Citera
2008-08-22, 11:17
Medlem
smurfehs avatar
Vilken weblsare anvnder du?

Prova med ngon annan och se om felet uppstr dr, t.ex firefox eller camino eller liknande.
Citera
2008-08-24, 12:43
Bannlyst
Okej! me kan jagha kvar explorer? som jag andvnder nu ass kan jag ha 2 web-lsare??
Citera
2008-08-24, 12:45
Medlem
MonkeyWizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macke!
Okej! me kan jagha kvar explorer? som jag andvnder nu ass kan jag ha 2 web-lsare??
Ja det kan du men du kommer vilja byta till annan lsare permanent...
Jag testade Firefox fr 5 r sedan och har aldrig bytt tillbaka. (Finns vissa saker som mste gras i IE dock)
Citera
2008-08-24, 13:01
Medlem
G Hrddiskssons avatar
Vad fan diskuterar ni IE fr i detta forumet? Gr rtt frn brjan och kp en Mac!
Citera
2008-08-24, 18:20
Medlem
Deliras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G Hårddisksson
Vad fan diskuterar ni IE fr i detta forumet? Gr rtt frn brjan och kp en Mac!

Eh... Jag vet folk som anvnder explorer fortfarande p mac, ofta p grund av att de inte vet bttre. Men inte fan r jag otrevlig mot dem fr det.
Citera
2008-08-24, 19:55
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delira
Eh... Jag vet folk som anvnder explorer fortfarande p mac, ofta p grund av att de inte vet bttre. Men inte fan r jag otrevlig mot dem fr det.
Det r s mnga windowsanvndare som startar trdar i detta forum helt frvirrat, s det blev lite ackumulerad grumpy dr.

Hur mnga OS X-anvndare postar fel i windowsforumet?

Nu har ju jag studerat sannolikhetslra s jag vet att procenten anvndare osv. gr att risken r hgre fr windows>>fel.

Men fr att flame-baita vore det kul att sga att windowsanvndare r generellt mer korkade n OS X-anvndare....
Citera
2008-08-24, 21:51
Medlem
hc4lifes avatar
Virus kanske ?
Citera
2008-08-24, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delira
Fast IE fr mac utvecklas ju inte lngre, d mste man hitta en gammal version.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in