Flashback bygger pepparkakshus!
2008-08-21, 20:47
Bannlyst
Den går jätte sakta när jag försöker öppna en del hemsidor.. men inte alla vad kan det vara? det är 2 sidor som det tar jätte lång tid jämnfört med hur det brukar vara.. FB är en av sidorna den andra får jag vänta typ 10 minuter sen står det sidan kan inte visas bla bla bla..

Vad är det för nått fel? är det nån inställning ? eller vad?

// M
Citera
2008-08-22, 11:17
Medlem
smurfehs avatar
Vilken webläsare använder du?

Prova med någon annan och se om felet uppstår där, t.ex firefox eller camino eller liknande.
Citera
2008-08-24, 12:43
Bannlyst
Okej! me kan jagha kvar explorer? som jag andvänder nu asså kan jag ha 2 web-läsare??
Citera
2008-08-24, 12:45
Medlem
MonkeyWizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macke!
Okej! me kan jagha kvar explorer? som jag andvänder nu asså kan jag ha 2 web-läsare??
Ja det kan du men du kommer vilja byta till annan läsare permanent...
Jag testade Firefox för 5 år sedan och har aldrig bytt tillbaka. (Finns vissa saker som måste göras i IE dock)
Citera
2008-08-24, 13:01
Medlem
G Hårddiskssons avatar
Vad fan diskuterar ni IE för i detta forumet? Gör rätt från början och köp en Mac!
Citera
2008-08-24, 18:20
Medlem
Deliras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G Hårddisksson
Vad fan diskuterar ni IE för i detta forumet? Gör rätt från början och köp en Mac!

Eh... Jag vet folk som använder explorer fortfarande på mac, ofta på grund av att de inte vet bättre. Men inte fan är jag otrevlig mot dem för det.
Citera
2008-08-24, 19:55
Medlem
StyleWarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delira
Eh... Jag vet folk som använder explorer fortfarande på mac, ofta på grund av att de inte vet bättre. Men inte fan är jag otrevlig mot dem för det.
Det är så många windowsanvändare som startar trådar i detta forum helt förvirrat, så det blev lite ackumulerad grumpy där.

Hur många OS X-användare postar fel i windowsforumet?

Nu har ju jag studerat sannolikhetslära så jag vet att procenten användare osv. gör att risken är högre för windows>>fel.

Men för att flame-baita vore det kul att säga att windowsanvändare är generellt mer korkade än OS X-användare....
Citera
2008-08-24, 21:51
Medlem
hc4lifes avatar
Virus kanske ?
Citera
2008-08-24, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delira
Fast IE för mac utvecklas ju inte längre, då måste man hitta en gammal version.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in