2008-08-31, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Safilo
Vi tar det från början igen. Allt som står i den första och dem 3,4 kommande posterna efter detta stämmer. Allt annat jag har skrivit har jag bara drivit med er, jag vet att det var fel av mig och ni tycker jag är dum i huvudet att jag kan skämta om vad som helst. jag borde inte ha skrivit allt skit och jag förstår att ni tycker jag är sjuk men försökte ha lite roligt med er, men det stämmer att det är första gången jag är medlem här visste inte om att FB fanns. Jag är ingen data människa faktiskt. Men det stämmer att vi inte kommer från Malmö och att jag är inte elektriker. jag jobbar faktiskt inom byggbranshen. Men vi är alla från sverige, jag också men skriva och gå i skolan var aldrig min grej då jag alltid har gillat att arbeta med händerna istället för hjärnan. Jag vet att ni inte kommer hjälpa mig nu efter allt jag ställt till med och jag förväntar mig inget annat heller.

Problemet är att jag har inte varit hos min sambo sen jag berättade att jag var otrogen mot hon. Men det sjuka är att hon fortfarande älskar mig och detta fattar jag inte efter allt jag har gjort mot henne och fortfarande gör. jag är otrogen mot henne fortfarande då jag och mitt ex har sex hela tiden. jag önskar varför hon inte hatar mig istället efter detta och jag mår faktiskt rätt kasst nu efter allt jag har gjort. Det skulle ha varit lättare för mig om hon hatade mig så skulle jag ha fixat det mesta och saken hade varit klart. Som sagt jag är en sjysst kille men har problem med kärleks livet då jag har 2 brudar som älskar mig. Men ni ska veta att jag ville inte detta då jag hellre hade haft en varit trogen mot tjejen och inte ljugit och allt annat skit jag gjort. Men jag ska fixa hjälp i morgon och ta i tu med det hela, jag måste då min sambo är rätt nere efter allt. Ni ska veta att mitt ex älskar mig riktigt mycket också men hon vill fortfarande åka till Aus nu till november men jag har snackat med henne att jag inte kommer följa med från början och jag kommer komma senare och hon har inga problem med detta. Faktiskt så skiter hon i min sambo, hon bryr sig inte om henne alls och detta gör mig lite besviken. men jag älskar hon och jag är som jag skrev att jag är en toffel när jag är med henne för hon är snygg, faktiskt en snäll person men hon gillar inte min sambo då hon hellre hade haft mig för sig själv och vi kunde redan ha stuckit nu till Aus nu och sluppit alla problem. Men det finns en grej nu som jag tänker på hela tiden och det är om jag klarar gå i genom detta att lämna min dotter här i sverge, jag har faktiskt läst i genom vad ni skrev att hon kommer säkert hata mig när hon blir äldre, hon skulle ha kanske förstått att jag lämnar hennes mor men inte henne och bege sig till andra sidan av klotet. Men just nu faktiskt så pekar det till Aus då jag älskar mitt ex riktigt jävla mycket, jag vet inte om ni har älskat någon så mycket att ni kan lämna allt ni har, bostad, vänner, familj för en tjej. Men om jag åker så ska ni veta att jag kommer göra allt som står i min makt att försöka besöka min dotter så mycket som möjligt, försöka få henne att besöka mig där borta, kommer ringa, finns internet som vi kan hålla på med. jag vet att jag kommer säkert bara träffa min dotter 1 eller max 2 gånger om året då det är rätt dyrt att flyga fram åt tillbaka. Som sagt mitt ex kommer fixa jobb åt mig där nere då det är lätt att få jobb inom byggbranchen var man än åker då det bygg över allt.

Jag ångar mig nu faktiskt att ljög, och drev med er hela tiden men efter ha läst att folk driver med varandra så ville jag själv också försöka med detta. men det är fel av mig att göra detta då jag leker med både mitt liv och mina närmaste.

Ni får tro vad ni vill om mig, men detta jag skrev här nu är sanningen och jag tänker fixa allt nu jag måste helt enkelt. Blir svårt men inget är omöjligt.

Du är ingen schysst kille alls, inse det om dig själv till att börja med, idiot!

Tror du verkligen att det kommer hålla med din nya/ex? Bah!! Om ett tag står du där själv, utan någonting - o har spelat bort halva ditt liv (och ditt barn!! för du lämnar näligen henne oxå!)

Btw, bygger en voodoodocka för dig ikväll!
2008-08-31, 17:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Biatch
Öhh vänta här nu?!

Först skulle du lämna ungen?
Sen skulle du kidnappa ungen?
Nu ska du lämna ungen men ha kontakt?

Det kvittar vad jag skriver här nu för ni kommer inte tro ett skvatt av det jag skriver i fortsättningen. Men det stämmer att jag levde ett liv med min sambo och vi har en dotter på 2 årar och jag levde ett liv med mitt ex också innan detta och att hon kommtilbaka för knappt 5veckor sedan. Vi har varit sedan dess och gått bakom min sambos rygg men jag ville faktiskt inte detta då jävlig skitit av mig och mitt ex. men mitt ex värkar inte bry sig om min sambo hur hon tar och kommer ta detta med att jag och hon kommer lämna sverige för ett liv Aus. Hon gör mig faktiskt besviken men jag känner mig som en toffel mot henne då jag är rädd för att förlora hon, därför jag inte säger i mot hon. För det vi hade 2003 och 2004 vi så himla speciellt för oss. Det är något vi bägge aldrig kommer glömma. Vi älska varandra fortfarande skitmycket och kommer göra detta för alltid men ni tror hon kommer blåsa mig för hon är välutbildad och jag är inom byggbranshen men faktiskt vad har ens yrke med kärlek att göra. Hon tar inte mig för pengarnas skull då hon har rika föräldrar redan + att jag är själv inte fattig då jag menade detta innan att jag gjorde en rejäll hacka för antal år sedan på ryssland fonderna och aktier då dem steg kraftigt i värde och detta gjorde mig själv att jag har mer än gott om pengar och jag tänker faktiskt inte så mycket på det. Och ni som trodde verkligen att jag kommer lämna min dotter och göra sånt skit mot min sambo så tror ni jävlig fel av mig, jag är fan inte MUSLIM eller någon annan arab jävel som säkert skulle ha gjort detta då dem har sånt här i blodet och deras jävla religon. Men jag erkänner det var jävligt dumt av mig att skriva sånt blask fan jag känner mig rätt barnslig nu efter detta men som sagt det är första gången jag är medlem här på FB och så såg jag i vissa trådar att vissa jävlas med andra så jag tänkte skapa lite själv nöje men det var sjukt av mig då det gäller mig och min familj. men ni ska veta att jag kommer aldrig sluta älska min dotter då hon betyderallt för mig men jag har jättesvårt att sluta tänka på mitt ex. Det stämmer att hon kommer bege sig själv till Aus till Nov och jag tänker inte följa med men jag tänker kommasenare till våren eller sommaren och hon kommer vänta då faktiskt jobbet betyder mycket för henne där då en släktning från hennes fars sida har fixat detta. Och hon släkting som också jobbar inom byggbranshen så jag kommer inte ha problem att fixa jobb där borta då man får jobb lätt som detta. Sen vet jag inte om i framtiden jag kommer själva att plugga, sånt får man se. Men jag kommer aldrig sälja min lägenhet och jag kommer betala av lånet av lägenheten innan jag sticker och min sambo och dotter kommer få det bra iframtiden det kan jag lova er allihop. jag är ett svin för jag har ljugit, varit otrogen men jag skulle aldrig göra nått annat, skulle aldrig kunna leva mig mig själv för något sådant.

Jag ska berätta allt förminsambo i morgon då det har gått rätt länge nu men jag tänker göra detta själv då mitt ex inte vill följa med för hon gillar inte min sambo speciellt mycket och e sur som fan att jag hade ett liv med hon att hon vill ha mig för säg själv. Visst ni kan kalla henne dum ihuvet men jag älskar henne ändå över allt annat. Min sambo kommer ta detta svårt men jag kommer lyckas jag vet för inget e omöjligt och efter allt så måste hon släppa mig för gott och jag vill bara hennes bästa.

Ni tycker jag är sjuk att jag kan ändå flytta till andra sidan av världen för den här häxan men jag kan faktiskt lämna ,vänner, jobb, familj för den här tjejen men det kommer inte vara lätt men jag kommer ta hand allt så min dotter kommer få så bra som möjligt och jag kommer fixa att jag kommer på besök och hon till mig där borta och ringa och internet har vi sa jag tror det kommer bli bra till slut. Jag vet att jag bara kommer kanske se henne 1 till 2 gånger om året men jag hoppas hon kan förlåta mig när hon blir äldre.

Som sagt ni kommer säkert inte trom mig längre men detta är sanningen detta jag skrev nu, jag ångar mig att jag skrev det andra för jag ville se hur ni reagerade och många tar åt sig som fan och jag ville inte detta och jag är lack på mig själv att jag skrev sånt skit.

ni får tro vad ni vill men jag kommer fixa detta
2008-08-31, 17:35
Medlem
Chelos avatar
*suck*

Patetiskt.
2008-08-31, 17:36
Medlem
Har du varit konstant hög när du skrivit i den här tråden?
2008-08-31, 17:36
Medlem
C.Kellers avatar
Hej då och ha det så bra!
2008-08-31, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av C.Keller
Hej då och ha det så bra!

Tack! tur att det finns någon här inne som ändå förstår en.
2008-08-31, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chelo
*suck*

Patetiskt.

Vad är Patetiskt, du får förklara dig efter allt jag stått ut med
2008-08-31, 17:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mekael
Har du varit konstant hög när du skrivit i den här tråden?

det blev en hel del alkohol under den här deppiga tiden!

En sak säker är att jag måste göra när jag berättar allt för sambon i morgon.
Jag måste göra det i sängen eller soffan, kan inte tänka mig nått annat ställe
Man vet inte vad som kommer hända, skulle det ha varit jag som var den olycklige aå vet jag inte vad jag hade gjort
2008-08-31, 18:01
Medlem
Chelos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Safilo
Vad är Patetiskt, du får förklara dig efter allt jag stått ut med
Du.

Hur fan orkar man sitta och hitta på en massa skit sådär? Har du inte fullt upp med att knulla ditt ex/nuvarande tjej/vad-hon-nu-är och planera din stundande flytt?
2008-08-31, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chelo
Du.

Hur fan orkar man sitta och hitta på en massa skit sådär? Har du inte fullt upp med att knulla ditt ex/nuvarande tjej/vad-hon-nu-är och planera din stundande flytt?

På onsdag blir det 5 veckor sen hon komm tillbaks, jag tror vi pippat minst 70 gånger, blir ungefär 2 gånger om dan. så man kan säga jag e rätt trött på allt pippande. Men hon är lika go varje gång, och hon klagar inte själv heller. Men jag e på semester från arbetet också därför blir dagarna långa. men jag börjar arbeta nästa måndag efter 5veckor semester. Ska bli skönt börja jobba igen om du förstår vad jag menar. Finns inget att planera för hennes del då hon har allt färdigt men jag har fortfarande en hel del att göra men har runt 8 månader kvar att planera så jag kör en relax, om du fattar!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in