2008-08-31, 00:18
Medlem
Dagermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Safilo
Många av er skriver Troll Jag är ny, första gången jag har varit medlem här men jag tror det står för att man har blåst alla. Blåst o blåst, en viss del av handlingen är sann men den största e FALSKT.

Jag säger detta!

Jag levde ett liv med min sambo i över 3år och vi har en dotter på 2årar. Jag var tillsammans med mitt ex före denna tid i 16 månader men hon är inte svensk och har aldrig pluggat i old US. Hon pluggade i ett annat land i 4år. Hennes föräldrar bor inte här i Sverige längre då de flyttade tillbaka till deras hemland samma som mitt. Jag har inga föräldrar själv och det stämnde att dem dog när jag var 14år. jag har blivit uppväxt hos min äldre kusin som är 10år äldre än jag. Men hon bor inte längre här i sverige. Fan alla flyttar från goda sverige, det var bra förr men inte nu längre! Allt om mitt jobb, lägenheten, stället vi bor i e FALSKT. Jag var otrogen mot min sambo i hela 3veckor och under den här tiden planerade vi att sticka och det tänker vi göra också. Som sagt resan jag sa förr stämmer, det bär av nu på tisdag och vi tänker sticka och aldrig komma tillbaks hit igen. Då vi inte har nått att komma tillbaka till. Min sambos och henns familj kommer, jag vet att krossas av detta. Jag vill inte vara här när det händer. Jag vet att det är fel av mig att göra detta och jag vet att jag och mitt ex kommer brinna i helvetet för detta men tyvär jag måste, för min fina familj och dess RELIGON vad vi står förr. Jag vet fakitskt inte vad som kommer bli av min sambo när hon på onsdag kommer få denna nyhet. Jag tror hon kommer gå under då jag tar hennes ända barn. Men hon är faktiskt mitt också. Men jag hoppas hon glömmer detta till slut men det lär att aldrig bli, men ändå. jag vill faktiskt att hon hittar sig en ny så fort som möjligt då hon skulle hantera detta mycket lättare. Men det blir en över där ute för er killar och hon är inte vem som helst då hon är blondin och faktiskt riktigt snygg fortfarande. Som sagt, jag har fixat allt under dessa veckorna förr mig och mitt ex och min dotter. Mitt ex kommer bli nya modern till mitt barn och hon kommer aldrig få reda på att mitt ex är henns biologiska mor eller inte. Ni tror jag har förtrollat mitt ex eller hon mig, vi vill detta lika mycket och vi är STABILA som dem flesta av er kallar det. Enda nu är att min dotter e fortfarande hos min sambo och våran lägenhet och jag måste göra nått som jag faktiskt inte vill göra. TYVÄR, jag måste droga henne så hon inte vaknar fören dagen efter. Jag är ond, sjuk, ni kan kalla mig för allt men jag måste göra detta.

Som jag sa, jag kommer hamna i HELVETET för detta men jag hoppas det lär dröja en lång tid iaf då jag är rätt ung fortfarande. Till er andra, jag hoppas ni inte behöver göra detta som jag måste göra. Ta hand om min sambo hon lär bli det som jag skrev tidigare.

mvh

Äh, lägg ner nu. Det fattar väl alla att du inte kommer att ta ditt barn. Håll dig inom fantasins gränser i alla fall om du ska hålla på och trolla. Idiot.
2008-08-31, 00:40
Bannlyst
Citat:
Många av er skriver Troll Jag är ny, första gången jag har varit medlem här men jag tror det står för att man har blåst alla. Blåst o blåst, en viss del av handlingen är sann men den största e FALSKT.

Jag säger detta!

Jag levde ett liv med min sambo i över 3år och vi har en dotter på 2årar. Jag var tillsammans med mitt ex före denna tid i 16 månader men hon är inte svensk och har aldrig pluggat i old US. Hon pluggade i ett annat land i 4år. Hennes föräldrar bor inte här i Sverige längre då de flyttade tillbaka till deras hemland samma som mitt. Jag har inga föräldrar själv och det stämnde att dem dog när jag var 14år. jag har blivit uppväxt hos min äldre kusin som är 10år äldre än jag. Men hon bor inte längre här i sverige. Fan alla flyttar från goda sverige, det var bra förr men inte nu längre! Allt om mitt jobb, lägenheten, stället vi bor i e FALSKT. Jag var otrogen mot min sambo i hela 3veckor och under den här tiden planerade vi att sticka och det tänker vi göra också. Som sagt resan jag sa förr stämmer, det bär av nu på tisdag och vi tänker sticka och aldrig komma tillbaks hit igen. Då vi inte har nått att komma tillbaka till. Min sambos och henns familj kommer, jag vet att krossas av detta. Jag vill inte vara här när det händer. Jag vet att det är fel av mig att göra detta och jag vet att jag och mitt ex kommer brinna i helvetet för detta men tyvär jag måste, för min fina familj och dess RELIGON vad vi står förr. Jag vet fakitskt inte vad som kommer bli av min sambo när hon på onsdag kommer få denna nyhet. Jag tror hon kommer gå under då jag tar hennes ända barn. Men hon är faktiskt mitt också. Men jag hoppas hon glömmer detta till slut men det lär att aldrig bli, men ändå. jag vill faktiskt att hon hittar sig en ny så fort som möjligt då hon skulle hantera detta mycket lättare. Men det blir en över där ute för er killar och hon är inte vem som helst då hon är blondin och faktiskt riktigt snygg fortfarande. Som sagt, jag har fixat allt under dessa veckorna förr mig och mitt ex och min dotter. Mitt ex kommer bli nya modern till mitt barn och hon kommer aldrig få reda på att mitt ex är henns biologiska mor eller inte. Ni tror jag har förtrollat mitt ex eller hon mig, vi vill detta lika mycket och vi är STABILA som dem flesta av er kallar det. Enda nu är att min dotter e fortfarande hos min sambo och våran lägenhet och jag måste göra nått som jag faktiskt inte vill göra. TYVÄR, jag måste droga henne så hon inte vaknar fören dagen efter. Jag är ond, sjuk, ni kan kalla mig för allt men jag måste göra detta.

Som jag sa, jag kommer hamna i HELVETET för detta men jag hoppas det lär dröja en lång tid iaf då jag är rätt ung fortfarande. Till er andra, jag hoppas ni inte behöver göra detta som jag måste göra. Ta hand om min sambo hon lär bli det som jag skrev tidigare.

mvh

Om det nu är så lätt att glömma sitt barn och gå vidare, varför gör du det inte själv? Dumma jävel. Du har inte ens plats i helvetet så jävla låg är du. Grattis.
2008-08-31, 00:41
Medlem
Jag hoppas och tror att du är ett troll...
2008-08-31, 00:56
Medlem
Biatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagerman
Äh, lägg ner nu. Det fattar väl alla att du inte kommer att ta ditt barn. Håll dig inom fantasins gränser i alla fall om du ska hålla på och trolla. Idiot.

Detta är flashback..
Sverige har väl runt 9 miljoner invånare, klart denna muppfan här kan finnas på riktigt..
2008-08-31, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biatch
Detta är flashback..
Sverige har väl runt 9 miljoner invånare, klart denna muppfan här kan finnas på riktigt..

Det är ju det som är läskigt... att det finns sånna här människor på riktigt. Och det är ett ämne som är alldeles för allvarligt att skämta om.
2008-08-31, 08:41
Bannlyst
TROLL, klart det är ett troll som lever på uppmärksamhet.

Don't feed the troll
2008-08-31, 09:42
Medlem
Fyfan, du äcklar mig verkligen, vilken jävla whitetrashsits.
2008-08-31, 10:47
Medlem
xchaaras avatar
Läste början av den här smörjan och trodde att det var på riktigt, tänkte skriva att han bör tänka om och göra rätt, dvs stanna kvar och hjälpa till med att ta hand om sin dotter och låta den stackars sambon gå vidare med nån ny man.

Sen kom man hit, och är han på riktigt så behöver ju grabben vård. Är han inte på riktigt så var det ju underhållande läsning om inte annat.
2008-08-31, 13:37
Medlem
Riktigt underhållande tråd om man antar att allt som TS skriver är rent skitsnack. Synd bara att det faktiskt finns såna här människor i verkligheten.
2008-08-31, 14:35
Bannlyst
Citat:
Det ligger till så här att jag levde ett liv med min sambo i 3 år och vi har en dotter på 2år. Vi levde som dom flesta gör ett vanligt svensson liv utan några spänningar i livet. Men allt detta förändrades för 4 veckor sedan då mitt ex kom tillbaka till sverige efter 4 år av studerande i USA. Hon sökte upp mig och vi föll direkt för varandra. Innan ni smutskastar mig och hon så måste jag berätta hur det ligger till.

Jag och mitt ex var tillsammans i över 1år men vi skildes åt för hon skulle studera i USA och det var hennes dröm, då det gällde hennes framtid. Men vi älskade varandra skit mycket men jag kunde inte tvinga henne att stanna kvar här då detta var väldigt viktigt för henne. Hon ville att jag skulle följa med henne dit men jag hade precis köpt mig en lägenhet och hade fått ett fast jobb som elektriker. Jag ville inte skuldsätta mig och det blev som det blev. Vi hade kontakt i början men jag orkade inte med allt lidande både för hon och för mig och det blev bäst att vi bröt kontakten med varandra. Det tog mig ett halvår innan jag kunde träffa någon annan. Jag mådde jävligt dåligt denna period och det gjorde hon också berättade hon nu för mig nyligen.

Till saken nu?

Dom 3 första veckorna så gick vi bakom min sambos rygg då vi var otrogna mot henne, jag tror vi hade sex varenda dag. Och mitt ex visste om att jag hade en tjej och vi hade ett barn ihopa men det stoppade inte henne och inte mig faktiskt för vara otrogna, då gammal kärlek var viktigare för oss. Men jag och mitt ex tog ett beslut att jag måste berätta för min sambo hur det låg till och hela sanningen. För en 1 vecka sedan så berättade jag allt för henne hur det låg till att jag har varit otrogen mot hon och med mitt ex. Min sambo visste inte om att jag hade haft ett förhållande med denna tjej då jag aldrig hade berättat detta för henne. Min sambo fick en chock och blev helt knäckt, efter mitt tal. Hon skrek, hon slog, hon spottade på mig och jag förstår henne att jag hade sårat henne och jag är ett stort svin men vad ska jag göra. Jag sa till henne att jag flyttar ut hon kan ha lägenheten för sig och barnet förtillfället. Faktiskt är det min lägenhet då jag hade den redan innan vi blev ihop. Jag har varit den senaste veckan hos mitt ex eller nuvarande ”tjej” kan man säga, då jag hellre vill ha henne än min sambo. Men min sambo vill ha mig tillbaka men hennes familj och vänner hatar mig för det jag har gjort mot henne. Problemet är att jag har faktiskt aldrig älskat henne och när hon berättade att hon blev gravid så blev jag kvar hos hon då. För att jag förstod att hon tänkte behålla det och att jag hade ändå inte kunnat göra nått då det är hennes kropp. Många gånger drömde jag om mitt ex, att det var hon som låg i min säng och när vi hade sex var det hon jag tänkte på. Om jag ska va ärlig så har jag inte gillat vårt förhållande alls då många gånger jag lämnade henne ensam med barnet och jag träffade andra. Hon har sina vänner jag har mina då det skiljer 4 år mellan oss. Mitt umgänge är mycket mognare kan man säga, då jag är 26 och hon är 22.

Nu kommer nästa Chock!

Detta har jag inte berättat vet inte om jag klarar av det. Mitt ex eller min tjej nu, ska flytta till Australien för att hon har fått ett jobb där och hon ska bo där med sina släktingar tills hon har fått eget och hon vill att jag ska följa med henne dit och denna gång tänker jag följa med. Så nu håller jag på att sälja lägenheten men min sambo vet inget, vet inte vad jag ska göra. Hon eller hennes familj kommer döda mig efter denna nyhet.

Hur ska jag berätta detta för henne. Har ni några råd till mig

Vi tar det från början igen. Allt som står i den första och dem 3,4 kommande posterna efter detta stämmer. Allt annat jag har skrivit har jag bara drivit med er, jag vet att det var fel av mig och ni tycker jag är dum i huvudet att jag kan skämta om vad som helst. jag borde inte ha skrivit allt skit och jag förstår att ni tycker jag är sjuk men försökte ha lite roligt med er, men det stämmer att det är första gången jag är medlem här visste inte om att FB fanns. Jag är ingen data människa faktiskt. Men det stämmer att vi inte kommer från Malmö och att jag är inte elektriker. jag jobbar faktiskt inom byggbranshen. Men vi är alla från sverige, jag också men skriva och gå i skolan var aldrig min grej då jag alltid har gillat att arbeta med händerna istället för hjärnan. Jag vet att ni inte kommer hjälpa mig nu efter allt jag ställt till med och jag förväntar mig inget annat heller.

Problemet är att jag har inte varit hos min sambo sen jag berättade att jag var otrogen mot hon. Men det sjuka är att hon fortfarande älskar mig och detta fattar jag inte efter allt jag har gjort mot henne och fortfarande gör. jag är otrogen mot henne fortfarande då jag och mitt ex har sex hela tiden. jag önskar varför hon inte hatar mig istället efter detta och jag mår faktiskt rätt kasst nu efter allt jag har gjort. Det skulle ha varit lättare för mig om hon hatade mig så skulle jag ha fixat det mesta och saken hade varit klart. Som sagt jag är en sjysst kille men har problem med kärleks livet då jag har 2 brudar som älskar mig. Men ni ska veta att jag ville inte detta då jag hellre hade haft en varit trogen mot tjejen och inte ljugit och allt annat skit jag gjort. Men jag ska fixa hjälp i morgon och ta i tu med det hela, jag måste då min sambo är rätt nere efter allt. Ni ska veta att mitt ex älskar mig riktigt mycket också men hon vill fortfarande åka till Aus nu till november men jag har snackat med henne att jag inte kommer följa med från början och jag kommer komma senare och hon har inga problem med detta. Faktiskt så skiter hon i min sambo, hon bryr sig inte om henne alls och detta gör mig lite besviken. men jag älskar hon och jag är som jag skrev att jag är en toffel när jag är med henne för hon är snygg, faktiskt en snäll person men hon gillar inte min sambo då hon hellre hade haft mig för sig själv och vi kunde redan ha stuckit nu till Aus nu och sluppit alla problem. Men det finns en grej nu som jag tänker på hela tiden och det är om jag klarar gå i genom detta att lämna min dotter här i sverge, jag har faktiskt läst i genom vad ni skrev att hon kommer säkert hata mig när hon blir äldre, hon skulle ha kanske förstått att jag lämnar hennes mor men inte henne och bege sig till andra sidan av klotet. Men just nu faktiskt så pekar det till Aus då jag älskar mitt ex riktigt jävla mycket, jag vet inte om ni har älskat någon så mycket att ni kan lämna allt ni har, bostad, vänner, familj för en tjej. Men om jag åker så ska ni veta att jag kommer göra allt som står i min makt att försöka besöka min dotter så mycket som möjligt, försöka få henne att besöka mig där borta, kommer ringa, finns internet som vi kan hålla på med. jag vet att jag kommer säkert bara träffa min dotter 1 eller max 2 gånger om året då det är rätt dyrt att flyga fram åt tillbaka. Som sagt mitt ex kommer fixa jobb åt mig där nere då det är lätt att få jobb inom byggbranchen var man än åker då det bygg över allt.

Jag ångar mig nu faktiskt att ljög, och drev med er hela tiden men efter ha läst att folk driver med varandra så ville jag själv också försöka med detta. men det är fel av mig att göra detta då jag leker med både mitt liv och mina närmaste.

Ni får tro vad ni vill om mig, men detta jag skrev här nu är sanningen och jag tänker fixa allt nu jag måste helt enkelt. Blir svårt men inget är omöjligt.
2008-08-31, 16:08
Medlem
Biatchs avatar
Öhh vänta här nu?!

Först skulle du lämna ungen?
Sen skulle du kidnappa ungen?
Nu ska du lämna ungen men ha kontakt?
2008-08-31, 16:13
Bannlyst
Trollet vill bara ha uppmärksamhet

Don't feed the troll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera