Hallå på er!
Tjejen har vart och klickat runt på sin bärbara dator.
Någon i hennes lista har skickat en länk, där man skickas till en sida som uppmnar än att logga in med sina uppgifter man har till msn. Natruligtvis gjorde hon det, i hopp om att hon skulle få se nå bilder. Men inget alls hände fönstret blev tydligen bara vitt. Och nu spammar hennes msn dessa länkar vidare.
Sökte som en galning här på FB och på google, men hitta bara dom som fått filer skickade till sig. Alltså hon har inte fått nån fil eller nåt skickat, utan bara loggat in på nån sida med sina msnuppgifter. Så vilken skada kan det ha tagigt, förutom att hon nu sprider länkarna själv. Och den står frågan, hur får jag bort det åt henne? Själv kör jag win2000 och har aldrig hållt på med vista, därför jag försöker få eran hjälp.
Mycket tacksam för hjälp.
Tack på förhand Mvh // sk
Även om jag också hatar vista, så har det ingenting med det att göra..
Din flickvänn har blivit lurad och gett bort sina inloggningsuppgifter till messenger. Räcker att du byter lösenord..
EDIT: phiX är för snabb för gamla mig :/
Senast redigerad av zErc 2008-08-21 kl. 17:16.
Så om hon byter lösenord så, så slutar ävens hennes dator sprida dessa länkar vidare? Bara hoppas den inte gjort mer skada än så. Tack för snabba svar. Uppksattas verkligen.
Det är som sagt inte hennes dator, utan en annan som gör det.
Tänk att du har din kompis användarnamn och lösenord, då kan du spamma hur mycket du vill. Ända skillnaden är att det här är automatiserat.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!