Kan du scanna in det? Eller är det värt att köpa den skittidningen för den sakens skull

?
Jaja... I vilket fall som helst håller jag med dig...till en viss del.
Jag kör själv på mephedrone ibland. Och skulle knappast kalla meph för en pissdrog och även skulle jag vilja kalla den en riktig drog. Meph är den första RC (och enda) jag provat och jag måste säga att det är väldigt spännande med alla dessa lagliga droger (hade typ ingen anning om alla dessa innan jag började läsa på FB

) och sen att man inte kan åka fast... Hur jäkla kul är inte bara det..
Men men...Av det jag läst om andra lagliga CS- droger så kan jag säga att jag inte kommer testa några av dom...Då ruset verkar för dåligt för att riskera sin hälsa.. Men om det kommer någon ny RC som blir sjukt populär och ruset verkar värt risken och mååånga innan mig testar och inte dör

..(som med meph då) så kan jag tänka mig testa igen.
Jo..2-cb skulle jag med kunna tänka mig att testa..är väl med en rc..Då den drogen verkar myyycket trevlig.
Oh..Just det spice har jag med testat nu... Var ju tvungen med det genomslag den har gjort...Och även se om den faktiskt funka.. Och visst gjorde den det.. Men av det jag läst så verkar den ju ge massa konstiga biverkningar(?)..så där hade jag hållt mig till cb istället...och även för att cb är bättre.