2008-08-20, 15:46
Medlem
trafalgars avatar
Frsker tanka musik / filmer p www.torrentz.com. Klickar p "Ladda ner denna torrent", men filen brjar inte laddas ner i Bitlord utan lgger sig bara i nedladda-filers-mappen. Vad r felet? Har alltid fungerat innan.
2008-08-20, 15:53
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trafalgar
filen brjar inte laddas ner i Bitlord utan lgger sig bara i nedladda-filers-mappen.
Du menar att filerna du frsker att ladda ned lgger sig i mappen fr ofullstndiga nedladdningar?

Tyvrr vet jag inte vad som kan vara fel.
Vad str det under trackerstatus?

Om du inte r jttefst vid Bitlord skulle jag dock rekommendera dig att byta till Torrent eller Deluge d Bitlord r en knd klient som innehller en massa skerhetshl.
2008-08-22, 14:05
Medlem
trafalgars avatar
Nu har jag Utorrent, tankade det precis. Samma problem nu. Trycker p ladda ner denna torrent. ppna - Spara - Avbryt.

Nr jag trycker p ppna s ppnas filen i windows media player?! Fast det funkar inte givetvis. Nr jag trycker p spara s sparas filen bara i downloads, men brjar inte nedladdas i uTorrent.
2008-08-22, 15:49
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trafalgar
Nu har jag Utorrent, tankade det precis. Samma problem nu. Trycker p ladda ner denna torrent. ppna - Spara - Avbryt.

Nr jag trycker p ppna s ppnas filen i windows media player?! Fast det funkar inte givetvis. Nr jag trycker p spara s sparas filen bara i downloads, men brjar inte nedladdas i uTorrent.
D r det ju snarare problem med din webblsare som inte vet hur .torrent-filer skall hanteras.
Vad anvnder du fr webblsare?
2008-08-22, 21:41
Medlem
trafalgars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
D r det ju snarare problem med din webblsare som inte vet hur .torrent-filer skall hanteras.
Vad anvnder du fr webblsare?

Windows Internet explorer.
2008-08-23, 01:50
Medlem
antagonistens avatar
ppna upp ett vanligt "Windowsfnster".
Tryck Verktyg -> Mappalternativ -> Filtyper -> Blddra fram .torrent.
Om filtypen inte r associerad med ngot program trycker du bara Blddra -> Blddra fram .exe-filen till programmet, bocka i "anvnd alltid detta program" och sedan OK s skall det fungera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in