• 6
  • 7
2008-08-28, 06:40
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband
...kan man manipulera lite hur som helst med enkla knep verkar det som.

Hur ska man kunna manipulera menar du ? Det handlar fortfarande om admins förtroende. Admin har bedömt att det finns en osäkerhet vad gäller saprofyt som moderator och därmed fattat sitt beslut. saprofyt är fortfarande medlem, h*n är ej avstängd pga ålder. Vem vet, saprofyt kanske utlyses som moderator igen framöver.
2008-08-28, 06:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Vem vet, saprofyt kanske utlyses som moderator igen framöver.
Inte mig emot, kolla upp åldern först med säkra källor.
På något sätt måste Admin få säkra källor. När Admin sen har fått säkra källor och bevisat att h*n är över 18 år, då kan man tillsätta personen som Moderator.

Men som sagt - Reglerna är väl till för alla? Eller kan en del kringgå reglerna som jag sa tidigare?
2008-08-28, 07:06
Medlem
R.Rs avatar
Nu har även wannabe-modsen gjort ett inträde i tråden ser jag.
De är så upptagna med att göra ett bra och förståndigt intryck att de glömmer att FB är ett diskussionsforum och att Admin brukar uppskatta att få input från oss medlemmar. Att kunna diskutera och ifrågasätta beslut är praxis, sticker tråden er i ögonen så låt bli att läs men håll era bror duktig kommentarer borta
2008-08-28, 08:43
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ><((((°>
ja men du har ju ditt riktiga namn så jag vet inte hur anonym du nu är om jag ska vara ärlig.
Läste du min signatur innan du skrev ditt inlägg?
2008-08-28, 10:36
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Läste du min signatur innan du skrev ditt inlägg?
Säger du ja, men nu pratar vi inte mer om det för att inte hamna nära 1.06, men det är kanske inte bara Stålmannen som gömmer sig genom att vara fullt synlig...

2008-08-28, 11:12
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Admin brukar uppskatta att få input från oss medlemmar.

Och din input är ?
mvh
/Gammelfarfar
Senast redigerad av Softis... 2008-08-28 kl. 11:54.
2008-08-28, 13:28
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Nu har även wannabe-modsen gjort ett inträde i tråden ser jag.
De är så upptagna med att göra ett bra och förståndigt intryck att de glömmer att FB är ett diskussionsforum och att Admin brukar uppskatta att få input från oss medlemmar. Att kunna diskutera och ifrågasätta beslut är praxis, sticker tråden er i ögonen så låt bli att läs men håll era bror duktig kommentarer borta

Vafaan snackar du om. Om man för en gångs skull håller med administrationen om hur de hanterar en fråga så är man wannabemod? Konflikt för konfliktens skull är väl trollbeteende?
2008-08-28, 15:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snuffoman

Nej för fan, är du helt imbecill? Du menar att det är bättre att ha ett gäng dönickar som moderatorer för att admin hellre ska fria än fälla? I detta fallet borde det omvända råda, det finns gott om passande moderatorer på forumet så det finns ingen anledning att ta in personer som kanske inte gör ett bra jobb.

Citat:
Ursprungligen postat av admin

Nu vet vi inte ifall det är så, men det faktum att vi inte känner oss 100% säkra på att användaren är över 18 år räcker för att agera.

Vi tror fortfarande att saprofyt. skulle bli en lysande moderator, men väljer här att avvakta.

admin

Läs vad jag skrev och vad Admin skriver,
Dom kan dessurtom aldrig nånsin var helt hundra på att en ny mod (inte en gammal heller för den delen) är över 18år.
2008-08-28, 15:58
Administrator
admins avatar
Min åsikt ang. detta är redan förklarad.
Nu låser jag tråden.
Tror inte att vi kommer längre än så här.

admin
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in