2008-08-20, 00:30
Medlem
slumpiratens avatar
startade om min dator och sg till min frfran att stora delar av min d-disk r borta. utrymmet r fortfarande upptaget men jag hittar inte filerna. vad r det fr fel? tacksam fr snabbt svar
Citera
2008-08-20, 07:59
Medlem
sparv3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slumpiraten
startade om min dator och sg till min frfran att stora delar av min d-disk r borta. utrymmet r fortfarande upptaget men jag hittar inte filerna. vad r det fr fel? tacksam fr snabbt svar

Mappalternativ > Visa dolda filer samt Visa systemfiler. Kolla om det r ngot snt som stller till det.

Hur mycket r det som r borta? Stora delar kan ju lika grna vara 2GB men ven 500GB.
Citera
2008-08-20, 13:44
Medlem
slumpiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparv3n
Mappalternativ > Visa dolda filer samt Visa systemfiler. Kolla om det r ngot snt som stller till det.

Hur mycket r det som r borta? Stora delar kan ju lika grna vara 2GB men ven 500GB.

nej det med dolda filer har jag redan testat. uppskattningsvis ca 90 GB av 100 mjliga GB r det som r borta. det r inte riktigt borta utan att jag kan n det om jag gr bakvgen. har nmligen en genvg i c-disken till mina mottagna som ligger p d-disken. kan komma in p mina mottagna och om jag gr uppt en mapp s kommer jag in i den mappen som annars inte syns. mappen som tidigare hette "slumpiraten" heter nu "found.003".
Citera
2008-08-21, 16:28
Medlem
slumpiratens avatar
bump
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in