2008-08-20, 00:30
Medlem
slumpiratens avatar
startade om min dator och såg till min förfäran att stora delar av min d-disk ör borta. utrymmet är fortfarande upptaget men jag hittar inte filerna. vad är det för fel? tacksam för snabbt svar
Citera
2008-08-20, 07:59
Medlem
sparv3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slumpiraten
startade om min dator och såg till min förfäran att stora delar av min d-disk ör borta. utrymmet är fortfarande upptaget men jag hittar inte filerna. vad är det för fel? tacksam för snabbt svar

Mappalternativ > Visa dolda filer samt Visa systemfiler. Kolla om det är något sånt som ställer till det.

Hur mycket är det som är borta? Stora delar kan ju lika gärna vara 2GB men även 500GB.
Citera
2008-08-20, 13:44
Medlem
slumpiratens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sparv3n
Mappalternativ > Visa dolda filer samt Visa systemfiler. Kolla om det är något sånt som ställer till det.

Hur mycket är det som är borta? Stora delar kan ju lika gärna vara 2GB men även 500GB.

nej det med dolda filer har jag redan testat. uppskattningsvis ca 90 GB av 100 möjliga GB är det som är borta. det är inte riktigt borta utan att jag kan nå det om jag går bakvägen. har nämligen en genväg i c-disken till mina mottagna som ligger på d-disken. kan komma in på mina mottagna och om jag går uppåt en mapp så kommer jag in i den mappen som annars inte syns. mappen som tidigare hette "slumpiraten" heter nu "found.003".
Citera
2008-08-21, 16:28
Medlem
slumpiratens avatar
bump
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in