2008-08-18, 15:33
Medlem
Stockholmskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drrty
Att han ens "vågade" gola (om det nu är sant) bevisar ju bara att killen inte är rädd. Så att han skulle darra tror jag inte. Snubben känner/har känt de som skulle kunna knacka på hans dörr, och genom hans agerande har han bevisat att han inte är rädd.

Men du anser alltså att man ska hämnas på sebb? När ska det ske då, om tio år? Jag väntar fortfarande på att ni ska hämnas Daniel Wretström liksom.

/el chupacabra

Att man golar anser jag vara ett tecken på svaghet, men du kanske tycker att man är modig om man golar? Sedan så hade nog inte "Sebb" räknat med att det skulle komma fram vad han sysslade med, så jag tror inte att han mår så bra idag. AFA lär ju knappast ställa upp för honom.

"Sebb" är ju sitt eget straff, verkar ju inte direkt vara en stabil herre.
Citera
2008-08-18, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskille
Att man golar anser jag vara ett tecken på svaghet, men du kanske tycker att man är modig om man golar? Sedan så hade nog inte "Sebb" räknat med att det skulle komma fram vad han sysslade med, så jag tror inte att han mår så bra idag. AFA lär ju knappast ställa upp för honom.

"Sebb" är ju sitt eget straff, verkar ju inte direkt vara en stabil herre.

Jo visst är det så, det finns inget värre än golare. MEN, jag kan förstå att han golar med tanke på vilka nötter han umgåtts med och vilka han har som fiender.

Nej, golare har inga polare.
Citera
2008-08-18, 15:38
Medlem
109740s avatar
Citat:
"Bevisen" ska ha förekommit i form av sms som kom fram i samband med en utredning, där sebb haft sms-kontakt med andra sidan så att säga. Vad som stod i smsen kän väl någon med lite mer insyn berätta?

Vadå, ska poliser har uppgett hans SMS för hans nazistvänner? Eller har dessa nazister på egen hand snubblat över hans SMS i en egenkomponerad utredning? Fan va högteknologiska de börjar bli En nazi version på FRA snart?
Citera
2008-08-18, 15:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 109740
Vadå, ska poliser har uppgett hans SMS för hans nazistvänner? Eller har dessa nazister på egen hand snubblat över hans SMS i en egenkomponerad utredning? Fan va högteknologiska de börjar bli En nazi version på FRA snart?

Hahaha
Nej jag vet inte riktigt, men förundersökningar är oftast offentliga handlingar så någon har väl läst det.
Men jag skulle inte bli förvånad om nazisterna har en egen version av FRA
Citera
2008-08-18, 15:48
Medlem
Stockholmskilles avatar
Citat:
Jo visst är det så, det finns inget värre än golare. MEN, jag kan förstå att han golar med tanke på vilka nötter han umgåtts med och vilka han har som fiender.

Nej, golare har inga polare.

Precis, "Sebb" har inga polare längre. Träskvänstern kommer ju aldrig att stå upp för honom utan de är nog glada för den tid de kunnat utnyttja honom och de nationella vill ju av förklarliga skäl inte umgås med honom längre.
Citera
2008-08-18, 16:48
Medlem
Sailormans avatar
Får känslan av att det är en intrig som ligger bakom denna uthägning. Känns jävligt personligt snyfft-elli-snyfft när man läser texten. Specielt det med Varning, ringer ju stora personliga vendetta klockan. Som att man måste varna andra för en ratt (tjallare). Samt att han blev utfryst redan innan.

Eller så kanske dom inte vill ha tjockisar med i sina led längre. Snubben har ju grym öl kagge, ser den tydligt på kortet när han sitter vid trummorna. Sen ser han inte så arisk ut. Fet och brunögd, ser mer som en Mexicanare.

Ingen som sitter på lite mer insider info...
Vad som är den igentliga andledningen till uthägningen.

Förövrigt ska man alltid bryta av minst en arm på en tjallare. Kan inte känna mer en äckel... Ushh...
Citera
2008-08-18, 16:51
Bannlyst
Ingen som har numret till förundersökningen så kan man själv beställa ut så vi får lite på svart och vitt vad det faktiskt står i den.

Himla roligt i alla fall att Info14 rätt ut säger att RF/AFA i Göteborg och har hela tiden haft bra koll på dem och att de har lyckats med en hel del aktioner. Läser man på deras sidor så har ju allting misslyckats och att FGN/GFN har vunnit alla bataljer fast de var 2 mot 100.
Citera
2008-08-18, 18:36
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse
kvinnofientlighet, mytoman, asocial, psykiska problem... = AFA:it?

Ja eller nationell då beskrivningen passar på bägge. Förmodligen har han tjafsat med fel person om något och då är det ju fritt fram att sprida sån här "info" om killen
Citera
2008-08-18, 19:56
Medlem
langaocbs avatar
Började de ledande inom info14/frianationalister ana ett organisationsbyte månne?
Citera
2008-08-18, 20:50
Medlem
Admiral Krags avatar
Blir detta månne höstens stora trend på musikhimlen? trumma på kaggen i bar underkropp, rena voyuer kortet detta som han nog inte är helt nöjd med att det togs
Ganska genialt ändock, ifall man eftersträvar att undvika att blotta den musikaliska ådran i folkparkerna som vissa farbrorgrupper...
Citera
2008-08-18, 21:40
Medlem
Undrar vad motivet skulle vara ifall han verkligen är förädare? Det är väl knappast pengar för vänstergrupper kan knappast har något att muta honom?
Citera
2008-08-18, 21:52
Medlem
Skullheads avatar
Vilket svin, sådär gör man fan inte oavsett vilken gruppering man tillhör. Att han sen spelar i Storm gör ju saken ännu värre, ett av de mest kända WP banden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in