2008-08-17, 23:05
Bannlyst
Är det bara jag som börjar tycka reklamerna börjar bli längre?
Tycker det är sjukt på kanal 3 att dom vissar cirka 3st 5m pauser på en serie som går i en timme :S

Och jag har även gjort ett test, 12timmar av tv tittande på kanal 3 så ingår det 4timmar och 30minuter. Tycker dom borde skärpa till sig lite ;P
Citera
2008-08-17, 23:08
Bannlyst
Det är därför man bojkottar tv och laddar ner istället. Enda gångerna jag kollar är när det är div. livesändningar.
Citera
2008-08-17, 23:47
Medlem
Pampariuuss avatar
Vem sitter vid TVn ett halvt dygn ändå?
Citera
2008-08-19, 21:49
Medlem
höbaböbas avatar
Det är ju deras val hur gärna dom vill behålla sina tittare men dom måste ju ha pengar också. Dock håller jag med om att det är jobbigt, speciellt med tanke på att nästan all Svensk reklam allt som oftast är så smärtsamt dålig.
Citera
2008-08-20, 01:15
Medlem
Reklamen var faktiskt roligare att titta på förr.
Nu känns det som om "alla som medverkar i reklamen går ute efter någon standardmall som alla företag har". Typ titta till vänster eller höger kamera, spela som du älskar produkten fast inte vet ett skit om det osv.

Klassiska reklamfilmer som är roliga att se på är bland annat "postbanken reklamen" - "gamla max reklamen tror jag det är - med big buffalo meny"

Nu känns det ungefär som att markoolio och doggelito är med överallt, blir så irriterad på just markoolio, varför anlitar man den personen för?
Citera
2008-09-21, 22:54
Medlem
corpuss avatar
Glöm inte bort att kommersiell TV inriktar sig på reklamköparna, inte på tittarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in