Flashback bygger pepparkakshus!
2010-12-04, 13:05
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kkthxbai
Hej! Jag har stött på ett VÄLDIGT stort problem i mitt wow spelande, nu är det såhär att namnet på mitt konto är en blandning mellan min kompis förnamn och mitt efternamn (flyttade över characters en gång i tiden till detta).. Iallafall så har jag stött på ett problem och behöver en legitimation med det namnet och massa random personuppgifter bara så att jag kan skicka in det till blizzard.

Skicka ett PM till mig eller skriv här i tråden så jag kan PM'a om du verkligen är 100% säker på att du kan göra något sådant felfritt, jag vill inte outa mig för mycket här på forumet!

Tack på förhand
kkthxbai
Varför inte bara ringa blizzard och förklara situationen?
Citera
2010-12-04, 13:07
Medlem
kkthxbais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topsid
Varför inte bara ringa blizzard och förklara situationen?

Been there done that, men för att de ska kunna byta till en ny authenticator så måste de ha min "brors" legitimation. Jag hade en authenticator aktiverad på min iPhone som totalkraschade och jag blev tvungen att byta ut till en ny, så jag måste aktivera en annan. Satt i typ 20 minuter och försökte få killen att göra det åt mig, men han vägrade
Citera
2010-12-04, 14:00
Medlem
Eirenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stevie1
Tjena grabbar, Jag har ett nordea Leg. MEN alla mina polare som är 20+ Kan gå ut på krogen här i trakterna där det är 20 års gräns. Och jag själv är Knappt 19. Så jag skulle vilja fixa ett fejkat leg (Nordea) då såklart. Fast med annat namn samt pers nr. Nån som har en aning om hur jag går tillväga då?

Eller nått annat tips på leg man kan använda sig av för att komma in på krogen?!

Hoppa över kommentarer som "Vänta tills du är 20" bla bla bla...
Allra enklast är ju helt klart att bara låna någon annans leg? Man måste ju bara vara nämnvärt lik (ha samma hårfärg, liknande glasögonbågar, snarlika frisyrer) för att kunna komma in på en kompis. Har ingen här varit minderårig?
Dörrvakter bryr sig verkligen inte. Eller ja, Spy Bar kanske du inte kommer in på, men på vanliga jävla klubbar, pubar, krogar, vad som helst.
Helt onödigt att joxa till det.
Citera
2010-12-04, 15:55
Medlem
kkthxbais avatar
Jag testade göra ett eget leg till min "bror" tror ni det kommer funka om jag skriver ut och knäpper kort på det? Legitimation
Citera
2010-12-04, 16:01
Medlem
Niklas_1980s avatar
Citat:
Jag testade göra ett eget leg till min "bror" tror ni det kommer funka om jag skriver ut och knäpper kort på det? Legitimation

Jag hoppas för din/din brors skull att informationen i det där legget inte är hans riktiga! eftersom många på flashback kan se den nu och många här på flashback har en del sjuka saker dom kan tänkas göra med folks information...
Citera
2010-12-04, 16:05
Medlem
kkthxbais avatar
Det är som sagt ett fake leg, denna person existerar inte ens Jag antar att det ser trovärdigt ut med tanke på din kommentar?
Senast redigerad av kkthxbai 2010-12-04 kl. 16:08.
Citera
2010-12-04, 16:18
Bannlyst
Citat:
Det är som sagt ett fake leg, denna person existerar inte ens Jag antar att det ser trovärdigt ut med tanke på din kommentar?

Jag tycker det ser väldigt skummt ut.
Citera
2010-12-04, 16:38
Medlem
Nere i det högra hörnet så står det något med 1991 bla bla bla.. är inte det ett personnummer?
Citera
2010-12-04, 16:43
Medlem
Personligen tycker jag det där ser väldigt, väldigt falskt ut.
Men jag vet ju självklart inte hur noga dom kollar.
Citera
2010-12-04, 16:47
Medlem
kkthxbais avatar
ser detta lite bättre ut måntro?
http://yfrog.com/4jalexanderlegj
Citera
2010-12-04, 16:51
Medlem
Jaså anton lille vill ha fake leg
Citera
2010-12-05, 02:17
Medlem
Tommess avatar
Hej

Har tänkt mig fixa fake-ID till min lillebror, som är 17 år just nu. Han vill använda det för att komma in på kroger och kanske köpa cigg/snus.
Iaf, han har tjatat på mig en jävla tid angående om jag känner någon som kan fixa detta eller dyl, så plötsligt fann jag ett väldigt gammalt ID på mig som gått ut 2009. Då tänkte jag, vafan.... Kan inte vara så himla svårt att göra ett fake-ID till honom jag själv och snora ut lite pengar från ungen.

Jag har ingen kunskap inom Photoshop och har inte ens programmet fixat, men detta går att fixa såklart.
Jag har en skrivare vid namn Lexmark X4875, där det finns en inbyggd scanner.
http://www.inkclub.com/ProductList.aspx?CtryNo=752&LangNo=46&Group=inkjet &Brand=lexmark&Model=X+4875
Där går det att beställa fotopapper. Vilken sort ska jag köpa av dessa?

1. Behöver jag verkligen köpa en lamineringsmaskin? På ClasOhlson finns det lamineringsmaskin för 299:-
Jag såg även denna produkt: http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=154380603 Som såg mycket mer lockande ut, inge krångel eller liknande. Funkar detta för vad jag ska göra?

Mycket tacksam för hjälp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in