Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Ja, man borde ha mer vett i huvudet, det håller jag med om. Men vad jag reagerar på är att tongångarna här har varit raljerande och att han får skylla sig själv. Det ska väl ändå inte vara dödsstraff på att vara en tanklös tonåring? Denna grabb fick detta straff.
Att tråden bör stängas - min åsikt står fast. Det är en minderårig, ickekändis som har DÖTT! Hade tråden istället varit medkännande med den kände föräldern är det en sak, men så har ju inte varit fallet.
Jag kanske överreagerar angående trådstängningen, det ska ju vara stark yttrandefrihet här på fb. Men det var min omedelbara reaktion.
Skulle tro att minst 99% är medkännande för familjen, men sen kommer det alltid finnas idioter som skriver massa skit! Ibland hoppas man fan att det händer ngt liknande inom familjen för vissa som skriver här! Undra om dem hade gjort sig lika roliga över det då! Sen att säga att så hade inte jag gjort eller mina barn är fan ngt av det dummaste jag hört, verkar som folk tror att har de sagt en sak en gång till sina barn så kommer de aldrig göra det! Kan nog säga att chansen är nog större att ungen gör det bara för att den inte får göra det!
Eller kanske dem håller sina ungar inlåsta och följer dem till skolan tills de fyller 18!
Jag känner familjen privat och det är en stor jävla tragedi, mycket sympatiska människor allihopa! Ingen är värd att få uppleva ngt liknande!
Sen att ta bort tråden vet ja inte om det är relevant, eftersom Stefan är kändis! Tyvär kommer det alltid finnas idioter som skriver i trådarna!