2004-10-17, 23:29
Medlem
Mullvadarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nebukadnessar III
Baksidan?...lite svårt att hänga med där ,
den dörren jag har sett ligger vid Trönningevägen mellan nummer 3 och 5,
för karta kolla på http://kartor.kommunen.varberg.se/

Kan mycket väl stämma som du säger angånde positionen dörren. Minns inte så väl tyvärr. Hur ser den dörren ut? Har för mig att vi gick in genom en port.
Är det väl stängt där?
Citera
2004-10-18, 19:36
Medlem
Nebukadnessar IIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullvadarna
Kan mycket väl stämma som du säger angånde positionen dörren. Minns inte så väl tyvärr. Hur ser den dörren ut? Har för mig att vi gick in genom en port.
Är det väl stängt där?

Dörren ser ut som en ganska bastant pansardörr, jag har inte varit framme ännu men jag får väl ta med barnen på utflykt.

Det ser ut att vara väldigt väl stängt.
Citera
2004-10-18, 23:14
Medlem
paybacks avatar
tunneln under hallandsåsen?
Citera
2004-10-24, 11:31
Medlem
Gluggarfs avatar
Well, håll er borta från militära objekt bara för de flesta är larmade och vi är där med skarpladdade automatkarbiner på mindre än 60 min kan jag lova!
Citera
2004-10-24, 14:47
Medlem
MrSanderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gluggarf
Well, håll er borta från militära objekt bara för de flesta är larmade och vi är där med skarpladdade automatkarbiner på mindre än 60 min kan jag lova!
Ok så den responstiden tycker du alla ska veta om?
Citera
2004-10-24, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSanders
Ok så den responstiden tycker du alla ska veta om?
Öhh.. Du tror alltså inte att dom som begår grövre brott (som du antagligen syftar på) redan vet om det?
Citera
2004-10-24, 16:37
Medlem
keesos avatar
I runda svängar så är ju 60minuter en hel evighet *muhaha
Citera
2004-10-31, 14:20
Medlem
Gluggarfs avatar
Säger bar under 60, det betyder allt från ~5min till lite längre, tro mig, man hinner inte långt innanför staketet på flertalet ställen
Citera
2008-01-23, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av occe
inga svar då e de la bäst o avvakta.....drar la dit i sommar istället kan nån berätta var stället ligger??? asså var ligger hallägra???

i hallägra såklart. sök
Citera
2008-01-24, 05:38
Medlem
Sl0bbans avatar
Citat:
vill ha fakta om hamnen... dom ha ju lyckats riva bröderna janson nu... synd vi va dä ganska möe men vi letade allri underjord....men e de ingen som har koll på va ingångarna finns te katakomberna i hamnen???

Citat:
inga svar då e de la bäst o avvakta.....drar la dit i sommar istället kan nån berätta var stället ligger??? asså var ligger hallägra???

Alltså vad händer med det svenska språket ?
Citera
2008-01-24, 09:19
Medlem
lockbetets avatar
Vad för slags tunnlar är du ute efter?
Citera
2008-01-24, 13:48
Medlem
angående varbergs fästning tror jag man komma in i en av gångarna vid vallgraven om man går från parkeringen och följer muren så ser man en stor svart port som jag har för mej man kan krypa under har ingen aning va som fins där men men vore roligt o gå dit o spana lite
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in