2008-08-14, 21:59
Medlem
Chixs avatar
Jag lade till lite feta brushes i Ptohoshop CS3 och kluddade lite, men plötsligt insåg jag att jag inte kunde använda penseln mer efter att jag hade tagit väck lite "Untitled-#" som bara låg och skräpade i programmet. Vad är problemet och hur åtgärdar jag det? Jag kan skriva i Photoshop, så klart, men inte måla. Och jag har inte rört några knappar eller annat. Hjälp?
Citera
2008-08-15, 12:48
Medlem
Chixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chix
Jag lade till lite feta brushes i Ptohoshop CS3 och kluddade lite, men plötsligt insåg jag att jag inte kunde använda penseln mer efter att jag hade tagit väck lite "Untitled-#" som bara låg och skräpade i programmet. Vad är problemet och hur åtgärdar jag det? Jag kan skriva i Photoshop, så klart, men inte måla. Och jag har inte rört några knappar eller annat. Hjälp?

Nevermind nu - jag avinstallerade och ominstallerade. Dock har jag fortfarande frågan kvar: Brush Tool krånglade (och kan säkerligen krångla igen), så vad kan det bero på? Lagren?

Och en annan fråga (som ett tillägg): jag har haft upprepande gånger svårt att se motiven (på bildskärmen jag tänkt rita på) för de skyskraper jag har som brushes, t ex. Varför krånglar det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in