2008-11-04, 17:45
Medlem
mjölkbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5starG
bli utslängd från flame?! shit, du lär ju begått rätt grova hjältedåd för att lyckas med det

Va lättare förut när de va mer folk där. Men jag blev enormt full(för många giganten) och va sjukt pissenödig. Så jag går mot toan och har redan hållt mig sjukt länge innan, så är de en jävla kö och jag pissar nästan på mig. Så började kuta mot utgången men känner att jag fan inte kommer kunna hålla mig så drar ut kuken och pissar. Så hade jag sådan otur att jag var i entren och vakterna bara kollade på mig.

Så blev jag bannad i över en månad och efter det har vakterna hatat mig och slängt ut mig för minsta lilla.
Citera
2008-11-04, 17:49
Medlem
dodeesoss avatar
Finns La Boheme kvar (Frölunda Torg), där har man varit full några gånger för länge sedan... Skapligt sunkigt som jag minns det...
Citera
2008-11-04, 19:20
Medlem
kanske låter konstigt men jag tycker att valand är ett jävla skitsälle. har själv jobbat där och visst gästerna har kostym och stålar men fan vilka sliskiga desperata brudar det är där.

damtoaletten är så jävla vidrig.. folk som däckar i fåtöljerna och spyr ner sig själva, dryga vakter... usch.....
Citera
2008-11-04, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av el capitan
murveln är ju en vinnare

Klar medaljplats iaf!
Citera
2008-11-04, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tureture
Klar medaljplats iaf!

min vän! gött att se dig

ja, fyfan för murveln... har bara varit där på dagtid iofs och tagit en kaffe eller bira någon gång men jag skulle aldrig gå dit afterdark så att säga.

vad tycker ni om kellys på andra långgatan?
Citera
2008-11-04, 20:09
Medlem
mjölkbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herr nagel
min vän! gött att se dig

ja, fyfan för murveln... har bara varit där på dagtid iofs och tagit en kaffe eller bira någon gång men jag skulle aldrig gå dit afterdark så att säga.

vad tycker ni om kellys på andra långgatan?

Jag tycker Kellys är helt okej, är iofs bara där en gång om året och inhandlar alltid öl och appfelshots. En gammal klassiker jag och polarna skapat

Edit: ska även sägas att detta är på julafton, då inte så många ställen är öppna
Senast redigerad av mjölkboll 2008-11-04 kl. 20:19.
Citera
2008-11-04, 20:19
Medlem
senilones avatar
Även jag har blivit utslängde från Flame, så helt omöjligt är det inte! Känns som att ibland är man inte ens full innan man får gå och ibland kan man bete sig hur fan som helst utan att dom gör nåt. Inte varit där i år men får väl dra dit igen snart!
Murveln skulle jag och 2 snorfulla kompisar gå till,men dom fick gå in själva..fy fan va äckligt ställe!
Och Golden days får ni bara inte dissa. Där kan man verkligen göra vad som helst! har spytt,kastat glas och bråkat inne på toan utan att bli utslängd, klass på det stället!
Citera
2008-11-04, 20:29
Medlem
mjölkbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senilone
Även jag har blivit utslängde från Flame, så helt omöjligt är det inte! Känns som att ibland är man inte ens full innan man får gå och ibland kan man bete sig hur fan som helst utan att dom gör nåt. Inte varit där i år men får väl dra dit igen snart!
Murveln skulle jag och 2 snorfulla kompisar gå till,men dom fick gå in själva..fy fan va äckligt ställe!
Och Golden days får ni bara inte dissa. Där kan man verkligen göra vad som helst! har spytt,kastat glas och bråkat inne på toan utan att bli utslängd, klass på det stället!

Dom va ju jävligast på den tiden dom hade två vakter. Nu blir så gott som ingen utslängd. Ne fan, flame har tappat sin charm haha
Citera
2008-11-04, 20:32
Medlem
Rhynns avatar
Haha älskar bråken på flame, sjukt underhållande.
Citera
2008-11-04, 20:34
Bannlyst
Chez, Blvd, Trädgårn, Razzia, Park Lane. Självklart hänger man på Stureplan istället. De andra är i klass med en svinstia, inte ens VIP-lobbyn håller vanlig standard.
Citera
2008-11-05, 23:40
Medlem
5starGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjölkboll
Va lättare förut när de va mer folk där. Men jag blev enormt full(för många giganten) och va sjukt pissenödig. Så jag går mot toan och har redan hållt mig sjukt länge innan, så är de en jävla kö och jag pissar nästan på mig. Så började kuta mot utgången men känner att jag fan inte kommer kunna hålla mig så drar ut kuken och pissar. Så hade jag sådan otur att jag var i entren och vakterna bara kollade på mig.

Så blev jag bannad i över en månad och efter det har vakterna hatat mig och slängt ut mig för minsta lilla.
vänta lite... pissade du INNE på flame?
aja det är la det som krävs
Citat:
Ursprungligen postat av dodeesos
Finns La Boheme kvar (Frölunda Torg), där har man varit full några gånger för länge sedan... Skapligt sunkigt som jag minns det...
trots att jag ofta har vägarna förbi torget har jag aldrig satt min fot på denna ljuvliga krog. har fått uppfattningen att när det blir för mörkt och kallt förflyttar sig a-lagarna som hänger vid busskurerna in på la bohome för att fortsätta aftonen

skulle vara kul att gå dit nån gång, typ som ett socialt expriment
Senast redigerad av 5starG 2008-11-05 kl. 23:43.
Citera
2008-11-06, 17:01
Medlem
dodeesoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5starG
....trots att jag ofta har vägarna förbi torget har jag aldrig satt min fot på denna ljuvliga krog. har fått uppfattningen att när det blir för mörkt och kallt förflyttar sig a-lagarna som hänger vid busskurerna in på la bohome för att fortsätta aftonen

skulle vara kul att gå dit nån gång, typ som ett socialt expriment

Din analys stämmer på pricken... iaf som det var för 15-16 år sedan då jag var där senast. A-laget plus 18-20 åringar, maffiso-wannabees och "falskleggare"...
Kvällarna avslutades alltid med att nån fyllskalle skulle slåss.

Fanns ett ställe till borta vid gånglåten av samma karaktär, kommer inte ihåg namnet men det ligger/låg i huset vars tomt gränsade till skateland (när det fanns). Även här skulle i regel kvällen avrundas med slagsmål, minns jag rätt blev minst en person tom mördad.

Härliga tider
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in