Jag har inget virusprogram p min dator (ja,skitdumt jag vet) och har en Nortonskiva liggades. Kan man installera den och rkna med att befintliga virus d frsvinner? Eller mste man ta bort dom manuellt?
Jag har inget virusprogram p min dator (ja,skitdumt jag vet) och har en Nortonskiva liggades. Kan man installera den och rkna med att befintliga virus d frsvinner? Eller mste man ta bort dom manuellt?
Jag r skitkass p datorer!!!
N du kan inte rkna med att de frsvinner, och absolut inte med Norton. Ofta r det ett helvete att f bort virus s bls din dator och brja om frn ruta ett med ordentlig skerhet.
Sedan rekommenderar jag STARKT att du brjar vara noga med Windows update(Om du nu andvnder windows) + infrskaffa dig ngot bra AV-program, finns en trd om det s r bara stta dig och lsa.
Tackar fr alla svar! Men..."be om hjlp"...be om hjlp s att nn kommer hem och formaterar och hela klabbet? Kan ju inget...bor i en del av landet dr jag inet knner nn heller...
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!