2008-08-14, 01:52
Bannlyst
precis köpt mig en gammal Laptop latitude, men min messenger/msn funkar fan i e det. Jag är som ni märker inte insatt i datorvärlden.. Service pack hit å dit . Hade förinstallerat Win XP Prof. . Står bara att programvaran ej är kompatibel med den här programversionen... Kan nån bara ge mig lite att gå på. Har varit inne på microsofts hemsida å hämtat service pack 1 då...tänkte jag, men i helvete heller. Tjejen har liknande dator från 1994,hon har fan båda versioner :gamla hederliga messenger och Live-versionen....Fan jag kan ju inte lämna in datorn för detta....Hjälp nån?
Citera
2008-08-14, 02:17
Medlem
supreme100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuddhaBoy
precis köpt mig en gammal Laptop latitude, men min messenger/msn funkar fan i e det. Jag är som ni märker inte insatt i datorvärlden.. Service pack hit å dit . Hade förinstallerat Win XP Prof. . Står bara att programvaran ej är kompatibel med den här programversionen... Kan nån bara ge mig lite att gå på. Har varit inne på microsofts hemsida å hämtat service pack 1 då...tänkte jag, men i helvete heller. Tjejen har liknande dator från 1994,hon har fan båda versioner :gamla hederliga messenger och Live-versionen....Fan jag kan ju inte lämna in datorn för detta....Hjälp nån?

Kan bara rekomendera att du använder windows update och laddar ner/installerar alla uppdateringar, dels för att det täpper till massa säkerhetsluckor, dels för att de flesta nya MS produkterna kräver det för att ö.h. fungera. Kan bli upp till 5-6 omstarter, räkna med 45 minuters tidsåtgång, om inte mer... Tyvärr!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in