2008-08-14, 01:52
Bannlyst
precis kpt mig en gammal Laptop latitude, men min messenger/msn funkar fan i e det. Jag r som ni mrker inte insatt i datorvrlden.. Service pack hit dit . Hade frinstallerat Win XP Prof. . Str bara att programvaran ej r kompatibel med den hr programversionen... Kan nn bara ge mig lite att g p. Har varit inne p microsofts hemsida hmtat service pack 1 d...tnkte jag, men i helvete heller. Tjejen har liknande dator frn 1994,hon har fan bda versioner :gamla hederliga messenger och Live-versionen....Fan jag kan ju inte lmna in datorn fr detta....Hjlp nn?
Citera
2008-08-14, 02:17
Medlem
supreme100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuddhaBoy
precis kpt mig en gammal Laptop latitude, men min messenger/msn funkar fan i e det. Jag r som ni mrker inte insatt i datorvrlden.. Service pack hit dit . Hade frinstallerat Win XP Prof. . Str bara att programvaran ej r kompatibel med den hr programversionen... Kan nn bara ge mig lite att g p. Har varit inne p microsofts hemsida hmtat service pack 1 d...tnkte jag, men i helvete heller. Tjejen har liknande dator frn 1994,hon har fan bda versioner :gamla hederliga messenger och Live-versionen....Fan jag kan ju inte lmna in datorn fr detta....Hjlp nn?

Kan bara rekomendera att du anvnder windows update och laddar ner/installerar alla uppdateringar, dels fr att det tpper till massa skerhetsluckor, dels fr att de flesta nya MS produkterna krver det fr att .h. fungera. Kan bli upp till 5-6 omstarter, rkna med 45 minuters tidstgng, om inte mer... Tyvrr!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in