• 1
  • 2
2013-01-22, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knutbymannen
För cirka en vecka sen köpte jag 2 paket LM röda, från den närliggande turk butiken. Saken är den att den knappt har någon tobaksmak i sig förrens i slutet av ciggaretten, är det bara jag eller har någon annan som har känt detta? För övrigt så är ciggaretterna "svenska". Har rökt dem förut och då var dom inte så..."tobaks-smaklösa"

Har precis slutat röka, men och jag köpte LM röda när ekonomin var knas, och jag känner igen mig själv mycket väl i det du skriver. Har alltid fått en känsla av att dom är väldigt svaga till en början och smakar först i slutet på ciggen..
Citera
2013-08-25, 21:13
Medlem
WallerQs avatar
LM är vidriga i grund och botten. Rökte dom förr men...nej...
Citera
2013-08-27, 16:47
Medlem
Känner ibland, gäller för alla ciggsorter, att när filtret blivit "uppvärmt" med andra ord, du har rökt en del, så går röken lättare igenom filtret vilket bidrar till tydligare tobakssmak.
Citera
2013-08-29, 03:24
Medlem
LM är ju skit cigaretter. De är nog inte ovanligt med sånt här vad de gäller budget cigg. Om man ska röka ska man göra det med stil, kör på marlboro.
Citera
2013-08-29, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Floosiki
LM är ju skit cigaretter. De är nog inte ovanligt med sånt här vad de gäller budget cigg. Om man ska röka ska man göra det med stil, kör på marlboro.
Nej nej stil är inte ciggaretter stil är ciggar!
Citera
2013-08-30, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kebabman
Nej nej stil är inte ciggaretter stil är ciggar!

Sant egentligen, min avatar vet vad stil är
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in