• 1
  • 2
2008-08-14, 00:22
Medlem
Knutbymannens avatar
För cirka en vecka sen köpte jag 2 paket LM röda, från den närliggande turk butiken. Saken är den att den knappt har någon tobaksmak i sig förrens i slutet av ciggaretten, är det bara jag eller har någon annan som har känt detta? För övrigt så är ciggaretterna "svenska". Har rökt dem förut och då var dom inte så..."tobaks-smaklösa"
Citera
2008-08-14, 01:14
Medlem
Jägermaisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knutbymannen
För cirka en vecka sen köpte jag 2 paket LM röda, från den närliggande turk butiken. Saken är den att den knappt har någon tobaksmak i sig förrens i slutet av ciggaretten, är det bara jag eller har någon annan som har känt detta? För övrigt så är ciggaretterna "svenska". Har rökt dem förut och då var dom inte så..."tobaks-smaklösa"

LM är för små ungar som röker bara för att det ska se coolt ut och för att det är billigt. Dem tar inte halsbloss så det är skit samma för dem.
Köp Prince istället? (Det är min favorit )

edit: Röker inte längre!
Citera
2008-08-14, 03:43
Moderator
tobess avatar
Nu är väl L&M inte någon kulinarisk upplevelse i sig men visst ska de smaka likadant genom hela ciggen.

Nu röker jag iofs inte längre men på den tiden det begav sig så rökte jag ofta L&M (ja, jag var fattig och gjorde lumpen då ) och de gånger som man är åtefallsförbrytare så händer det sig att jag köper dom också.

Nu är det ju förvisso finska L&M men jag har då inte märkt någon skillnad - även om det nu börjar bli en stund sen jag senast rökte en cigg..
Citera
2011-07-11, 01:03
Medlem
hannes156s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jägermaister
LM är för små ungar som röker bara för att det ska se coolt ut och för att det är billigt. Dem tar inte halsbloss så det är skit samma för dem.
Köp Prince istället? (Det är min favorit )

edit: Röker inte längre!
Good for you
Citera
2011-07-11, 01:11
Medlem
Mimmiankas avatar
Jag har precis slutat men innan det rökte jag i sex år (slutade för typ ca dagar sedan). Har alltid föredragit Marlboro röda men ibland rökt LM röda. Och i ärlighetens namn fungerar de helt ok. De brukar inte vara ojämna? Däremot inte enligt mig super goda. Säkert något fel med den du rökte, händer säkert ibland med tanke på kvantiteten cigg som producras.

Sen tycker jag det är rent ut sagt "töntigt" att kalla dem fjortis cigg? Bara för att de är billiga och ungar som börjar röka snappar upp på det definierar det inte direkt hela LM? Många öststatare, byggisar etc. tillhörande de lägre betalade jobben röker ofta LM röda (i vart fall personer jag känner). Så du borde snarare kalla dem "fattigcigg"?
Citera
2011-07-11, 03:40
Medlem
Me0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hannes156
Good for you
Härlig necro.
Citera
2013-01-20, 22:55
Medlem
ReMiiXs avatar
Vad ligger priset på ett packe LM idag?

Nyfiken..
Citera
2013-01-21, 09:57
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Röker själv LM. inte för priset eller smaken, för det finns bra mycket godare märken.
Har tyvärr känsliga luftrör så då passar LM bra att röka. Hostar som fan och slemmar om jag röker prince, Marlboro etc. Sen är dom väl några kronor billigare också.
Citera
2013-01-21, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReMiiX
Vad ligger priset på ett packe LM idag?

Nyfiken..
Typ 45, fattar inte varför någon väljer den skiten istället för att betala en femma extra för Camel. Är ju dyrt oavsett.
Citera
2013-01-22, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnSquire
Typ 45, fattar inte varför någon väljer den skiten istället för att betala en femma extra för Camel. Är ju dyrt oavsett.

Får man inte tycka om lm röda eller vad är grejen?
Citera
2013-01-22, 09:42
Medlem
MiniCharlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltraStyle
Får man inte tycka om lm röda eller vad är grejen?

Får får du väl göra, men LM röda är ju skitäckliga.
Citera
2013-01-22, 09:43
Medlem
Usch för LM, smakar skit. John Silver
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem