Flashback bygger pepparkakshus!
2008-08-13, 21:12
Medlem
hortaxis avatar
What's the deal med killen som brukar prata mellan sändningarna på eftermiddagarna i tv6? Nyss sjöng han och hade sig, drar allt som oftast dåliga skämt och brukar säga att filmerna dom visar är sämst. Någon som vet vem han är?
Citera
2008-08-13, 21:24
Medlem
Jak@ns avatar
Haha, jag såg precis också när han började sjunga innan RE:A filmen drog igång. Från början var jag lite irriterad på hur kanal 6 höll på och fjanta runt med konstiga kommentarer mellan sändningar, men nu gillar jag det mer. Kul med lite annorlunda. Dom försöker ju verkligen sticka ut.

Min favorit är när han mellan ett program dissade (vilken kanal det nu var som sände fotbolls vm) och sa typ att han förstod att folk ville kolla på VM och att det är ok, bara kanalen håller sig "där borta i hörnet".

Citera
2008-08-13, 21:32
Medlem
TomBakers avatar
Jag diggar också den snubben!
Citera
2008-08-13, 21:36
Medlem
Honom vill jag strypa...tur att man inte ser på tv så ofta, annars hade det varit svårt.
Citera
2008-08-13, 21:36
Medlem
hortaxis avatar
när man är trött på kvällen är det lätt hänt att man drar på smilbanden,
ibland drar han några sköna repliker faktiskt
Citera
2008-08-13, 21:38
Medlem
Trumpeters avatar
Ibland får han till det, men oftast det rätt dåliga försök att göra sig sig lustig.
Citera
2008-08-13, 21:39
Medlem
Pranchas avatar
"Oh shit va skönt att Cops är slut, jag orkar inte mer topless-män som alltid är oskyldiga. Nu över till Simpsons!"

Jag tycker han är rätt skoj, och verkar ha lite självdistans.
Citera
2008-08-13, 21:49
Medlem
chaoswithins avatar
Jag diggar honom stenhårt, inte för att han alltid är rolig, utan för att det är annorlunda. (Och oftast tycker jag det är skoj.)
Citera
2008-08-13, 21:49
Bannlyst
Jag störde mig enormt på han igår när han envisade med att säga American Pie (...) band "stand" istället för "American Pie (...) band camp" som det stod att den hette.
Citera
2008-08-13, 21:54
Medlem
Dirty Ballss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zimmon
Jag störde mig enormt på han igår när han envisade med att säga American Pie (...) band "stand" istället för "American Pie (...) band camp" som det stod att den hette.

Shit vad arg du måste bli när det händer nått som det verkligen är värt att bli störd över
Citera
2008-08-13, 21:54
Medlem
Fernandoos avatar
Nä fy för han, han är ju så jävla tråkigt!
Citera
2008-08-13, 21:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dirty Balls
Shit vad arg du måste bli när det händer nått som det verkligen är värt att bli störd över

Oj vad OT...
Att störa sig på något och bli arg på något är (enligt mig) två helt olika saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in