Jag köpte spraygrädde på konsum som hade lustgas som drivmedel. Det skulle tydligen funka.
Det funkade inte.
Jag fick ut typ en 2 liter lustgas innan grädden kom, jag drog in skiten i lungorna och höll kvar, men inget hände. Hur jävla mycket måste man dra in för att det ska funka egentligen?
Jag är väl inte så jävla dum att jag inte kollar innan jag börjar flåsa gas för fan. N2O är lustgas, och det var det som stod på, och för övrigt så kände jag smaken/lukten av den söta gasen. Men inget hände, nån som kan förklara?
Men borde dom inte ange det på innehållsförteckningen då? Det är väl lag på det?! Det stod ju Drivgas: N2O
Jag tror att dom måste ange om dom blandar ut drivgasen med syre..
Jag fattar inte...
Det funkar med spraygräddburkarna, fast det är så lite gas i så man skan nog inte räkna med att uppfatta ruset om man inte är van vid det. Det är inte värt pengarna, tjacka en sifon!
Vafan......Är det så jävla svårt?????????
Gör så här......köp en gräddsyfon med drivgas (N2O) ta en patron sätt den i syfonen vrid om och sätt munstycket mot läpparna och sug i dej!!!!! så svårt var det väl inte!!! Tänk på att det är kall gas så sug sakta så ni inte börjar hosta på en gång...och en sak till trycket i syfonen är rätt så stor så tryck försiktigt i början...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!