• 1
  • 2
2008-08-13, 03:49
Medlem
Fordies avatar
Min NA-kontakt samt kontaktperson gnäller hela tiden om att jag måste försöka hitta mål bla bla.

Nu har jag funnit ett.

Jag tänkte leta upp nån lite snorbillig stuga nånstans i skogen och sova bort tio år av mitt liv. Går det?

Vilka preparat? Jag har försökt sova bort veckor för och inte ens lyckats med det, prövat ungefär alla bensodiazepiner och imovane, sprit och allt vad det heter... Till slut kan man kasta i sig oändliga mängder och ändå inte sova.
Jag minns att jag på dom små rosa theralentabletterna kunde sova över ett dygn, därför borde man på nåt sätt kunna kombinera dom tabletterna med något.

Säg nåt i stilen med en benzo som har en väldigt kort halveringstid alternativt stilnoct eller imovane, man drar i sig ett par såna, några theralen (då jag sov 24h+ tog jag visserligen 24st rosa t, kanske är svårt att få tag på så mkt så ofta?) och när man vaknar har man fortfarande ingen tolerans för imovane/stilnoct/whatever eftersom man sovit bort den.

Vad tror ni? Går det? Självklart får man ju räkna in att man får gå på toa nångång i livet och äta nån macka här och där men kroppen kan ju inte behöva mycket näring för att bara för att sova tycker jag?

Kom med förslag!

/Fordie
Citera
2008-08-13, 03:53
Medlem
oboyglass avatar
Bortsett från att det är livsfarligt menar du? Försök råka ut för en olycka så du hamnar i koma! Så tar de på sjukhuset hand om dig För du lär dö efter nån vecka om du inte får i dig nån vätska.

https://www.flashback.org/showthread.php?t=711701 kanske kan hjälpa dig på vägen iaf.
Citera
2008-08-13, 03:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Min NA-kontakt samt kontaktperson gnäller hela tiden om att jag måste försöka hitta mål bla bla.

Nu har jag funnit ett.

Jag tänkte leta upp nån lite snorbillig stuga nånstans i skogen och sova bort tio år av mitt liv. Går det?

Vilka preparat? Jag har försökt sova bort veckor för och inte ens lyckats med det, prövat ungefär alla bensodiazepiner och imovane, sprit och allt vad det heter... Till slut kan man kasta i sig oändliga mängder och ändå inte sova.
Jag minns att jag på dom små rosa theralentabletterna kunde sova över ett dygn, därför borde man på nåt sätt kunna kombinera dom tabletterna med något.

Säg nåt i stilen med en benzo som har en väldigt kort halveringstid alternativt stilnoct eller imovane, man drar i sig ett par såna, några theralen (då jag sov 24h+ tog jag visserligen 24st rosa t, kanske är svårt att få tag på så mkt så ofta?) och när man vaknar har man fortfarande ingen tolerans för imovane/stilnoct/whatever eftersom man sovit bort den.

Vad tror ni? Går det? Självklart får man ju räkna in att man får gå på toa nångång i livet och äta nån macka här och där men kroppen kan ju inte behöva mycket näring för att bara för att sova tycker jag?

Kom med förslag!

/Fordie

Xanor , Iktorevil , Theralen , Alkohol , Valium , Cannabis och benzos över huvetaget
Citera
2008-08-13, 04:29
Medlem
Citat:

Nu har jag funnit ett.

Kom med förslag!

/Fordie

10 år är väl lite mkt, prova ta livet av dig så slipper du oroa dig nej men seriöst... sov vrannan dag så kroppen hinner återhämta sig sen ploppar du diverse starka benz:P
Citera
2008-08-13, 06:03
Medlem
erections avatar
Ah vafan! Vem ska jag då cruisa runt med? Hoppas det löser sig för dig.

Aja, svårt det där med tanke på att man blir tolerant mot det mesta efter ett tag och måste vakna upp för att ta nya doser om inte någon sköter det åt dig. Ett schema med bra benzo (det som fungerar bäst att sova på) och andra sömnpreparat borde kanske fungera? Alternativt frys ner dig och hoppas att framtidens under kan tina upp dig.
Citera
2008-08-13, 06:10
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erection
Alternativt frys ner dig och hoppas att framtidens under kan tina upp dig.
http://www.alcor.org/
Citera
2008-08-13, 08:27
Medlem
Vias avatar
Citat:

Nu har jag funnit ett.

Kom med förslag!

/Fordie

Mitt förslag är att du tar till dig NA:s budskap gällande många/olika/ohälsosamma flyktformer.
Sova bort 10 år är inte i linje med NA:s metoder för drogfrihet, det vet ju du med. Iaf snart. "Kom tillbaka, det fungerar", skulle inte gå solo i en stuga, right?

EDIT/Stavar sämre på morgonen.
Senast redigerad av Via 2008-08-13 kl. 08:30.
Citera
2008-08-13, 08:30
Medlem
Röka måste väl vara de ultimata i så fall?
Ingen halveringstid som på benzo eller opiater.
Visst du blir lite seg, men du kan röka igen och igen utan några direkta men.
Sen är ju röka, enligt mig iaf, den ultimata slappardrogen!
Citera
2008-08-13, 10:31
Bannlyst
Din idé är naturligtvis fullständigt orealistiskt Men om du faktiskt skulle lyckas med att sova 20+ timmar/dygn så skulle det fullständigt förstöra både din kropp och ditt psyke.

Jag har läst dina trådstarter i några år nu, och det står ganska så klart att du inte mår bra. Har du kontakt med psykvården? Har du blivit korrekt medicinerad?
Det enda du kan göra är att försöka finna mening med ditt liv. Eller ta livet av dig, men det är en permanent lösning på vad jag tror är ett temporärt problem.

Varför ska dina åtgärder alltid vara så jävla drastiska?
Citera
2008-08-13, 10:51
Avstängd
fenazepams avatar
köp ett par gram fenazepam sen börjar du med att ta lite grann och sen när du vaknar kommer du märka att det gått ett par månader och allt fena är slut
Citera
2008-08-13, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
köp ett par gram fenazepam sen börjar du med att ta lite grann och sen när du vaknar kommer du märka att det gått ett par månader och allt fena är slut

Om han nu vaknar...
Citera
2008-08-13, 11:42
Medlem
rymdraketens avatar
Det låter otroligt dumt, försök hitta ett vettigt mål istället. Ta tag i dig själv istället för att starta sådana här trådar på Flashback.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in