Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Min NA-kontakt samt kontaktperson gnäller hela tiden om att jag måste försöka hitta mål bla bla.
Nu har jag funnit ett.
Jag tänkte leta upp nån lite snorbillig stuga nånstans i skogen och sova bort tio år av mitt liv. Går det?
Vilka preparat? Jag har försökt sova bort veckor för och inte ens lyckats med det, prövat ungefär alla bensodiazepiner och imovane, sprit och allt vad det heter... Till slut kan man kasta i sig oändliga mängder och ändå inte sova.
Jag minns att jag på dom små rosa theralentabletterna kunde sova över ett dygn, därför borde man på nåt sätt kunna kombinera dom tabletterna med något.
Säg nåt i stilen med en benzo som har en väldigt kort halveringstid alternativt stilnoct eller imovane, man drar i sig ett par såna, några theralen (då jag sov 24h+ tog jag visserligen 24st rosa t, kanske är svårt att få tag på så mkt så ofta?) och när man vaknar har man fortfarande ingen tolerans för imovane/stilnoct/whatever eftersom man sovit bort den.
Vad tror ni? Går det? Självklart får man ju räkna in att man får gå på toa nångång i livet och äta nån macka här och där men kroppen kan ju inte behöva mycket näring för att bara för att sova tycker jag?
Kom med förslag!
/Fordie
Mitt förslag är att du tar till dig NA:s budskap gällande många/olika/ohälsosamma flyktformer.
Sova bort 10 år är inte i linje med NA:s metoder för drogfrihet, det vet ju du med. Iaf snart. "Kom tillbaka, det fungerar", skulle inte gå solo i en stuga, right?
EDIT/Stavar sämre på morgonen.