2008-08-12, 17:57
Medlem
Alltså när jag ser den reklamen och hör vad dom säger får det mig att bli jävligt förbannad. Det dom menar när dom säger "Med en magisk touch screen" så nedgraderar dom hela den svenska befolkningen till idioter.

Det är väl för f*n inte gandalf som står och lägger en magisk besvärjelse på alla mobiltelefoner så att de "magiskt" fungerar. Det märks ORDENTLIGT att Samsung inte lade ner tillräckligt mycket pengar på den reklamen, eller så tog dom fel reklambyrå. Man kan inte säga till sina kunder att dom är idioter och sedan anta att man ska köpa deras produkter...

"Den nya klockan med magiska visare, visar tiden helt rätt*"

*(om man ställer in den enligt den tid man går efter, och byter batterier lite då och då)
Citera
2008-08-12, 18:00
Medlem
Are-ons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanga
Alltså när jag ser den reklamen och hör vad dom säger får det mig att bli jävligt förbannad. Det dom menar när dom säger "Med en magisk touch screen" så nedgraderar dom hela den svenska befolkningen till idioter.

Det är väl för f*n inte gandalf som står och lägger en magisk besvärjelse på alla mobiltelefoner så att de "magiskt" fungerar. Det märks ORDENTLIGT att Samsung inte lade ner tillräckligt mycket pengar på den reklamen, eller så tog dom fel reklambyrå. Man kan inte säga till sina kunder att dom är idioter och sedan anta att man ska köpa deras produkter...

"Den nya klockan med magiska visare, visar tiden helt rätt*"

*(om man ställer in den enligt den tid man går efter, och byter batterier lite då och då)

Dom vill väl vara klämmchecka
Citera
2008-08-12, 19:32
Medlem
oppers avatar
halleluja brother håller med dig helt. Vill bara spy när jag ser reklamen. Den har något som får en att må illa, kan vara något med färgerna. Plus det där du sa med "den magiska skärmen"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in