• 1
  • 2
2008-08-11, 23:11
Medlem
Jag börjar tröttna rejält på Winamp, tar 1 minut att ladda och är rejält jävla trögt - vad finns det för alternativ (som även erbjuder någon typ av media archive/ratings etc)?
Citera
2008-08-11, 23:18
Bannlyst
windows media player, foobar
Citera
2008-08-11, 23:28
Medlem
vibas avatar
men Itunes då?
Eller är det bara för att jag har mac och de funkar så fint med min Ipod som jag föredrar Itunes?!
Citera
2008-08-12, 02:03
Medlem
t0rsks avatar
Foobar laddar på sekunder, trots riktigt feta bibliotek!

sök lite annars...
Citera
2008-08-12, 02:30
Medlem
Foobar, jag har över 40 000 låtar i playlisten och den laddar extremt snabbt.
Citera
2008-08-12, 02:43
Medlem
avans avatar
jaha, ännu en sån här tråd.. mitt tips är iaf aimp2-player, har allt som de andra spelarna har, sen är den skitsnabb, snygg, o massa coola smarta funktioner, är bara 2-3 mb stor oxå.. prova den, du kommer inte bli besviken!
Citera
2008-08-12, 03:16
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avan
jaha, ännu en sån här tråd.. mitt tips är iaf aimp2-player, har allt som de andra spelarna har, sen är den skitsnabb, snygg, o massa coola smarta funktioner, är bara 2-3 mb stor oxå.. prova den, du kommer inte bli besviken!

Den DÄR var nåt att skriva hem om!
Tvärsnabb och liten och med aningen mekande fick jag den att godta lastfm också.
Enda problemet nu är den hoppar sådär 3 låtar i taget när jag trycker på nästa låt på multimedia-knapparna...men det lär gå att lösa när jag kan hålla ögonen öppna.
Tack för tipset!
Citera
2008-08-12, 03:24
Medlem
Ratchers avatar
Citat:

agree:-)
Citera
2008-08-12, 13:00
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Den DÄR var nåt att skriva hem om!
Tvärsnabb och liten och med aningen mekande fick jag den att godta lastfm också.
Enda problemet nu är den hoppar sådär 3 låtar i taget när jag trycker på nästa låt på multimedia-knapparna...men det lär gå att lösa när jag kan hålla ögonen öppna.
Tack för tipset!

Får väl citera mig själv då...

Fick den till slut att sluta hoppa 3 låtar framåt när jag tryckte på nästa på tangentbordet med någon inställning nånstans och nu funkar allt som jag vill.
Förutom en sak: Foxytunes i Firefox visar enbart låtnamnet, inte artist, men som mest är väl det en mindre stötesten.
Citera
2008-08-12, 16:09
Medlem
ugge_das_boots avatar
sen winamp gav upp, vägrar starta helt enkelt trots ominstallation, blev det foobar. Nöjd o glad e jag
Citera
2008-08-12, 21:34
Medlem
blazebrothers avatar
Citat:
Den ska testas
Citera
2008-08-12, 21:42
Medlem
Flärps avatar
http://www.sheepfriends.com/?page=billy

Bästa spelaren som existerar. Lätt som fan, laddar snabbt utav helvete, kan styras med tangenter m.m.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in