2008-08-11, 22:50
Medlem
Jospans avatar
Den 30e Augusti är sommarens sista cruising i Piteå. En polare till mig har anordnat en gatbilsträff genom garaget.org och flera har nappat på idén! Vi tänkte sprida det vidare ifall mer folk är sugna på att komma så jag tog mig friheten att lägga upp en tråd här på Flashback ifall folk är intresserade. Är ju alltid trevligt med mer folk som kommer!

Mer info ang. träffen hittar du här:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=97475

Alla bilar är välkomna!
Citera
2008-08-16, 23:13
Medlem
Jospans avatar
Ingen som är sugen?
Citera
2008-08-16, 23:16
Citat:
Ursprungligen postat av Jospan
Ingen som är sugen?

Nej.
Citera
2008-08-17, 10:49
Medlem
Erk Swedes avatar
Hmm

Citat:
Ursprungligen postat av Jospan
Den 30e Augusti är sommarens sista cruising i Piteå. En polare till mig har anordnat en gatbilsträff genom garaget.org och flera har nappat på idén! Vi tänkte sprida det vidare ifall mer folk är sugna på att komma så jag tog mig friheten att lägga upp en tråd här på Flashback ifall folk är intresserade. Är ju alltid trevligt med mer folk som kommer!

Mer info ang. träffen hittar du här:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=97475

Alla bilar är välkomna!
Såg på något forum att det skulle vara något i boden samma helg.
Är inte uppsamlingsområdet lite väl litet för två dylika aktiviteter samtidigt i Norrbotten..?
Citera
2008-08-17, 10:53
Medlem
Starchild_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erk Swede
Såg på något forum att det skulle vara något i boden samma helg.
Är inte uppsamlingsområdet lite väl litet för två dylika aktiviteter samtidigt i Norrbotten..?

Men boden crusing är alltid bara ett gäng lantis raggare som kör sina söndersupna chevor och massa fordonspojkar som kör sina Volvo 240 med kjolpaket och Mercedes 123a. Då är piteå bättre alla gånger
Citera
2008-08-17, 18:01
Medlem
Mustaschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starchild_
Men boden crusing är alltid bara ett gäng lantis raggare som kör sina söndersupna chevor och massa fordonspojkar som kör sina Volvo 240 med kjolpaket och Mercedes 123a. Då är piteå bättre alla gånger

Och i Piteå åker alla plastpulkor istället. Låter inte som att nån utav dom där träffarna är så roliga.
Citera
2008-08-17, 18:11
Medlem
Nämen, i Pite brukar det väl vara ganska bra drag.
Citera
2008-08-18, 20:05
Medlem
Jospans avatar
Alla är då välkomna iaf.. Vi hoppas på många som kommer oavsett bil
Citera
2008-08-25, 10:25
Medlem
Stämmer inte..

Tycker inte att det stämmer det där om bodenscruisingen kolla in det här då är det bara en massa gamla rishögar då vet inte jag vad som är ris.
http://www.stillalive.se/galleri.htm

Hur var det i Piteå då...

Starchild har du varit och kollat så du vet....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in