Citat:
Ursprungligen postat av kissekattt
Fungerar felfritt för dig för att du använder den på ett sätt som inte triggar buggar, eller i alla fall inga som du märker av. Testa det jag skrev och försök sortera genom att klicka på listorna så ser du att det inte fungerar att återställa skitet. Beter sig ett buggfritt program sig så?
Och sist men inte minst, ditt tips fungerar inte. Varför ens kommentera mitt svar och säga att ditt sätt fungerar utan att ens testa det jag skrev? Det som jag skrev gör att det fungerar igen. Tricket är att gå tillbaka till Computer/My Computer/Min Dator annars glömmer Explorer/Utforskaren att spara mina inställningar när den avslutas.
Klart det jag skrev funkar helt utan problem?
Testa själv att öppna tex Windows Media Player och ta Arkiv > Öppna... > Högerklicka bland filerna och ta Ordna iconer efter namn..
Och vad löser det att göra så om du säger? Istället för att höger klicka och ta sortera iconer efter som det är
MENINGEN att man ska göra.
btw Du har rätt till en viss del, med att inställningarna inte blir sparade men det blir dom inte häller ifall du man tar och gör så som du menar på och sen ska öppna en fil med foobar2000 som ligger i den mappen du försökte sortera.