• 1
  • 2
2008-08-10, 03:27
Medlem
Jag sker ngon bra version av Windows XP som inte behver crack och inte blir oanvndbar efter 30 dagar eller vad det brukar vara. Vill ha en version som man bara installerar och skriver i cdkey och sen ska det vara klart fr alla tid framver.
Citera
2008-08-10, 03:54
Medlem
Barbafettos avatar
Det hittar du i valfri datorbutik...
Citera
2008-08-10, 03:56
Medlem
k0das avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbafetto
Det hittar du i valfri datorbutik...
tja fast att hitta en datorbutik med en anstlld sjrvare blir nog lite svrare.
Citera
2008-08-10, 06:32
Bannlyst
finns en grymt bra p piratbukten som jag anvnder sjlv och funkar ypperligt med sp3 inga cracks behvs inte ens key behvs under installation
Citera
2008-08-10, 06:51
Medlem
Melongrasss avatar
Jag kr p
"Windows.XP.Professional.Corporate.SP2.Intergrated .SWEDiSH-KlockreN"

Har funkat klockrent under tiden jag har anvnt de iaf
Citera
2008-08-10, 08:00
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melongrass
Jag kr p
"Windows.XP.Professional.Corporate.SP2.Intergrated .SWEDiSH-KlockreN"

Har funkat klockrent under tiden jag har anvnt de iaf

funkar den mot windows update?
Citera
2008-08-10, 08:05
Medlem
Ser du till att tanka en Scenrelease s kommer det nog funka bra. Eventuellt kommer du att behva kra Windows genuine advantage crack men det r inte s svrt.
Citera
2008-08-10, 09:00
Bannlyst
Annars s fungerar TinyXP Rev 09 grymt bra ocks. Vill man ha svensk version, s r det bara att ladda hem Windows XP Multilanguage User Interface Pack frn valfri torrentsida. Har inte sttt p ngra som helst problem med WGA med TinyXP. Uppdateringar och installation av IE7 osv fungerar klockrent.
Citera
2008-08-10, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooblu
Ser du till att tanka en Scenrelease s kommer det nog funka bra. Eventuellt kommer du att behva kra Windows genuine advantage crack men det r inte s svrt.

Hjlp mig!

Jag har windows xp sp2 och den dr frbannad windows genuine ha brjat komma upp, hur fr jag bort den? Varje gng jag startar datorn kommer det upp som dual-boot fast det str Windows xp professional eller windows xp professional setup, varfr?

Kan man inte installera om windows nr Windows genuine saken finns? Verkar inte funka fr mig iaf.

Snlla, hjlp fort!
Citera
2008-08-10, 11:52
Medlem
MnEJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillFredde
Hjlp mig!

Jag har windows xp sp2 och den dr frbannad windows genuine ha brjat komma upp, hur fr jag bort den? Varje gng jag startar datorn kommer det upp som dual-boot fast det str Windows xp professional eller windows xp professional setup, varfr?

Kan man inte installera om windows nr Windows genuine saken finns? Verkar inte funka fr mig iaf.

Snlla, hjlp fort!
Fick det igr med med det fixades snabbt jag kan skicka filen p msn eller liknande jag skriver ett pm.
Citera
2008-08-10, 12:02
Bannlyst
Dra hem TinyXP som finns p Thepiratebay, fungerar otroligt bra (jag valde den versionen med minst crap)
Citera
2008-08-11, 00:18
Medlem
Speedstrs avatar
Kr med eXPerience NWZ frn pbay.org, bde jag och polaren har det p vra burkar, aldrig varit ngot strul alls.

(Seedar inatt ifall ngon mer vill testa, lovar att ingen blir besviken.. frutom bill gates d )
Senast redigerad av Speedstr 2008-08-11 kl. 00:20.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in