Satt och läste lite om Galenskaparna och After Shave och slogs av tanken på att det var ett tag sen de gjorde någon gemensam produktion.
Tror inte att de lyckats upparbeta någon nämnvärd förmögenhet som räcker till att försörja dem år efter år, så frågan är vad de egentligen lever av nu för tiden?
Detta gäller i allra högsta grad andra kändisar ute i landet. Är det a-kassa för hela bunten som gäller?
Det kanske inte är riktigt det du är ute efter men som småbarnsförälder sitter jag och ser en hel del barnprogram. Då är det påfallande så många mer eller mindre avdankade kändisar som är med och är röster i diverse program.
Här är några jag sett i eftertexterna till diverse program som jag kommer ihåg. Det är många många fler......
Totte Wahlin
Linus Wahlgren
Ewa Fröling
Göran Gillinger
Dan Ekborg
Pierre Lindstedt
Sharon Dyall
Gladys del Pilar
TOR ISEDAL
JOHN HARRYSON
Pernilla Wahlgren
Det kanske inte är riktigt det du är ute efter men som småbarnsförälder sitter jag och ser en hel del barnprogram. Då är det påfallande så många mer eller mindre avdankade kändisar som är med och är röster i diverse program.
Här är några jag sett i eftertexterna till diverse program som jag kommer ihåg. Det är många många fler......
Totte Wahlin
Linus Wahlgren
Ewa Fröling
Göran Gillinger
Dan Ekborg
Pierre Lindstedt
Sharon Dyall
Gladys del Pilar
TOR ISEDAL
JOHN HARRYSON
Pernilla Wahlgren
Jo, det är bland annat dess jag tänker på. Men att göra en röst i en tecknad serie kan ju inte ge någon större inkomst.
Sedan är det väl säkert en hel del som har "vanliga" jobb då och då mellan varven när det inte händer så mycket i artistkarriären. Sitter i kassan på ICA, vänder burgare på McDonalds och liknande enklare jobb.
Vad gäller artister så är det relativt populärt att extraknega som ex. DJ på nått landsortshak för ett par tusingar för en kväll. Lättförtjänta extrapengar..
Vad gäller artister så är det relativt populärt att extraknega som ex. DJ på nått landsortshak för ett par tusingar för en kväll. Lättförtjänta extrapengar..
Totte Wahlin
Linus Wahlgren
Ewa Fröling
Göran Gillinger
Dan Ekborg
Pierre Lindstedt
Sharon Dyall
Gladys del Pilar
TOR ISEDAL
JOHN HARRYSON
Pernilla Wahlgren
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!