2008-08-09, 19:36
Medlem
Äspens avatar
Det är så att jag gärna vill radera mitt konto tillsammans med alla mina inlägg då flera personer vet vem jag är. Är detta möjligt?
2008-08-09, 19:39
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FAQ
Jag vill radera mitt konto - hur gör jag?
Det kan du inte.

Skälet är att gamla trådar där du deltagit skulle bli obegripliga om plötsligt en eller flera inlägg saknade avsändare. Vill du inte delta mer, så logga bara ut och glöm adressen.
Har du svårt för detta - kan du byta till ett slumpmässigt lösenord.

I väldigt ömmande fall kan admins gå med på att banna dej ändå. Skicka i så fall ett PM till admins.

Men, varför inte ha kvar ditt konto? Du vet ju aldrig om du ångrar dej och vill berätta något viktigt.

Tyvärr. Det kan du inte.
2008-08-09, 19:41
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Äspen
Det är så att jag gärna vill radera mitt konto tillsammans med alla mina inlägg då flera personer vet vem jag är. Är detta möjligt?
Det är svårt att svara på eftersom du är den första som ställt frågan.
2008-08-09, 19:44
Medlem
Deannas avatar
Nej. Vi tar sällan bort inlägg som inte på något sätt innehåller regelbrott. Dessutom raderar vi aldrig konton..
2008-08-09, 19:46
Medlem
CodeMANs avatar
Citat:
Det värsta man kan dessutom göra är att skapa trådar som denna där man drar uppmärksamheten till sina inlägg, och erkänner att man är outad IRL.
2008-08-09, 20:41
Medlem
Äspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN
Det värsta man kan dessutom göra är att skapa trådar som denna där man drar uppmärksamheten till sina inlägg, och erkänner att man är outad IRL.
Det är bara mina vänner som vet vad jag har för användarnamn, så det är ingen fara på det sättet.
2008-08-09, 20:52
Bannlyst
Citat:
Det är bara mina vänner som vet vad jag har för användarnamn, så det är ingen fara på det sättet.

Blir nu inte ovän med någon! Annars kommer realisterna att halshugga dig!
2008-08-09, 21:44
Medlem
Ett Hunds avatar
Som sagt, inlägg som inte bryter mot reglerna blir inte heller raderade. Konton tas ej bort.
2008-08-09, 21:53
Medlem
Denoms avatar
Hade det inte varit möjligt att om en användare vill bli borttagen så försvinner användaren och inläggens författare ersätts av en text i stil med "Användare borttagen"?
2008-08-09, 21:53
Medlem
Är väl bara låta bli att skriva nåt man inte står för?

Kan inte FB döpa om ens användare, så att användarnamet på alla gamla inlägg också ändras?
2008-08-09, 21:57
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rrrrr
Är väl bara låta bli att skriva nåt man inte står för?

Kan inte FB döpa om ens användare, så att användarnamet på alla gamla inlägg också ändras?

Problemet då är ju att folk som vet ens nick säkerligen har läst ett och annat inlägg och om dom ser att det är ett annat nick på dom så blir det ju meningslöst.
2008-08-09, 22:11
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Hade det inte varit möjligt att om en användare vill bli borttagen så försvinner användaren och inläggens författare ersätts av en text i stil med "Användare borttagen"?

Varför? Det skulle bli väldigt struligt om det helt plötsligt började försvinna inlägg i forumet. Det finns ingen som helst anledning till att ta bort gamla inlägg.

Man bör tänka efter en gång extra innan man väljer att skriva i forumen.

Lagt kort ligger.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in