2008-08-08, 21:11
Medlem
Kan man på något sätt kunna få NFL Network i Sverige? Det är ju tydligen gratis i USA. Om jag bara skulle kunna få en bråkdel av den kanalen skulle jag prisa gud.
Citera
2008-08-08, 22:51
Medlem
Kolbulles avatar
Jag skulle också uppskatta NFL Network men i dagsläget tror jag inte att det finns något sätt att få det i Sverige. Viasat Sport kombinerat med streams är vad vi får nöja oss med.
Citera
2008-10-15, 17:11
Medlem
Finns även en mycket bra torrentsite som heter Ten Yard Torrents. Ni kan ju gissa vad som läggs upp där
Citera
2009-08-22, 15:44
Medlem
justin.tv har väldigt bra kvalite på sina streams, kollar väldigt mycket på NFL network på denna sida, sök på sport stops för att få den bästa stream kvaliten/kanalen
Citera
2009-08-23, 03:54
Medlem
the head honchos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frysy
justin.tv har väldigt bra kvalite på sina streams, kollar väldigt mycket på NFL network på denna sida, sök på sport stops för att få den bästa stream kvaliten/kanalen
Jepp det stämmer, visar lite preseason matcher nu t.ex. funkar utmärkt!
Citera
2009-08-25, 20:43
Medlem
Ace Venturas avatar
Tror ni att 8mb ner räcker för att få se HD störningsfritt?

https://gamepass.nfl.com/nflgp/secur...season_banners
Citera
2009-08-25, 20:58
Medlem
Axells avatar
Atdhe.net visar även matcher och är en mycket bra sida för streaming av sport över huvud taget.
Citera
2009-08-25, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Atdhe.net visar även matcher och är en mycket bra sida för streaming av sport över huvud taget.

jo men det är mera primetime över det, på justin.tv kan man kolla på "reruns" hela dagarna om man nu bara vill se amerikansk fotboll oavsett ålder på matcherna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in