2008-08-08, 17:56
Medlem
Hej,

När jag ska starta Photoshop (CS3) så stannar den efter att det står "Measuring memory" och det kmr upp en ruta där det står "could not initialize Photoshop because the file could not be found"

Jag har installerat om det några gånger men samma problem uppstår. Provade även att skapa en nya användare och då funkade det

Men jag skulle vilja få det att funka på den här användaren... nån som vet vad felet kan va?
Citera
2008-08-08, 18:06
Medlem
Murkrets Förstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av araben123
Hej,

När jag ska starta Photoshop (CS3) så stannar den efter att det står "Measuring memory" och det kmr upp en ruta där det står "could not initialize Photoshop because the file could not be found"

Jag har installerat om det några gånger men samma problem uppstår. Provade även att skapa en nya användare och då funkade det

Men jag skulle vilja få det att funka på den här användaren... nån som vet vad felet kan va?

Testa håll inne Shift+Ctrl+Alt när du startar upp det, då skrotas Inställningsfilen.

Det borde fixa biffen,

Annars får du slå mig digitalt.
Citera
2008-08-08, 18:09
Bannlyst
Lånar tråden:
Jag har " Adobe.Photoshop.CS3.Extended.PROPER-SWAMP ".
Jag mountade .img filen och är påväg att installera men så kommer det en meddelande sätt in photoshop något sånt.

och i Crack mappen finns bara serial och crack till klient .exe filen.
Citera
2008-08-08, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Murkrets Förste
Testa håll inne Shift+Ctrl+Alt när du startar upp det, då skrotas Inställningsfilen.

Det borde fixa biffen,

Annars får du slå mig digitalt.

Nepp, det funkar inte

Nåt mer jag skulle kunna testa?
Citera
2008-08-08, 22:09
Medlem
hedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Im Mclovin
Lånar tråden:
Jag har " Adobe.Photoshop.CS3.Extended.PROPER-SWAMP ".
Jag mountade .img filen och är påväg att installera men så kommer det en meddelande sätt in photoshop något sånt.

och i Crack mappen finns bara serial och crack till klient .exe filen.
Prova med att packa upp isofilen till hårddisken med t.ex. magic iso och
installera därifrån. Brukar lösa problemet att den frågar efter skivan.
Citera
2008-08-09, 03:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hedan
Prova med att packa upp isofilen till hårddisken med t.ex. magic iso och
installera därifrån. Brukar lösa problemet att den frågar efter skivan.

Jo alltså jag har den i hårddisken , först är den i rar fil o jag packar upp den till hårddisken... Ändå funkar inte..
Citera
2008-08-09, 11:42
Medlem
Supranoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Im Mclovin
Jo alltså jag har den i hårddisken , först är den i rar fil o jag packar upp den till hårddisken... Ändå funkar inte..

Det är ju bara att packa upp iso-filen med winRAR och sedan köra setup filen, sen aktivera "via telefon" eller hur man nu gjorde
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in