2008-08-08, 17:22
Medlem
Gendasnabbts avatar
Ngon som har provat isotrex?
Vilken r bst?

Isotrex tillhr ju gruppen retinoids
Vad r den stora skilldnaden mellan dessa tv?

Mvh genda!
Citera
2008-08-08, 21:02
Medlem
Gendasnabbts avatar
ingen???
Citera
2008-08-10, 23:31
Medlem
Mina erfarenheter av retin r att det r vrdelst. Det enda som har funkat vettigt r roaccutan tyvr.
Citera
2008-08-11, 11:17
Medlem
dundersagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chewdog_den_II
Mina erfarenheter av retin r att det r vrdelst. Det enda som har funkat vettigt r roaccutan tyvr.

Jag kr just nu retin-a och jag mste f hlla med.. Det hjlper mig inte mycket.
Vgar man testa roa chewie?
Har du krt det? Positivt/negativt?
Citera
2008-08-11, 13:42
Medlem
Sudos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersaga
Jag kr just nu retin-a och jag mste f hlla med.. Det hjlper mig inte mycket.
Vgar man testa roa chewie?
Har du krt det? Positivt/negativt?

Har sjlv krt Roa, och mina levervrden var kassa efter ett par mnder. Blev tvungen att sluta. Utver det s hade jag inga strre biverkningar. Men jag skulle inte rekommendera det till ngon. Jag fick ta prover stndigt hos en lkare under roa kuren, drav varfr jag ens krde det.
Utver det s finns ju Tetralysal, sedan s har nizoral shampoo haft positiv effekt mot finnar hos en del. Kanske ngot att prova frst, inan man ger sig p roa, tycker jag.
Citera
2008-08-12, 09:14
Medlem
dundersagas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sudo
Har sjlv krt Roa, och mina levervrden var kassa efter ett par mnder. Blev tvungen att sluta. Utver det s hade jag inga strre biverkningar. Men jag skulle inte rekommendera det till ngon. Jag fick ta prover stndigt hos en lkare under roa kuren, drav varfr jag ens krde det.
Utver det s finns ju Tetralysal, sedan s har nizoral shampoo haft positiv effekt mot finnar hos en del. Kanske ngot att prova frst, inan man ger sig p roa, tycker jag.

Jas! Man mste springa till doktorn hela tiden.. det orkar man ju inte..
Vad r Tetralysal d? Nizoral? Om man inte hittar detta p apoteket s lnka grna till en sida s jag kan kpa
Citera
2008-08-12, 14:03
Medlem
Sudos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersaga
Jas! Man mste springa till doktorn hela tiden.. det orkar man ju inte..
Vad r Tetralysal d? Nizoral? Om man inte hittar detta p apoteket s lnka grna till en sida s jag kan kpa

Tetralysal fungerar p svis som roacuttan att det motverkar finnar. Fast inte p samma stt, d det inte "ddar" en krtel, istllet s reducerar den storleken och aktiveten p produktionen av den temporrt.. Om jag inte missminner mig nu. Du kan inte f tag p Tetralysal utan recept, svidare du inte har lite "connetions" Du fr kolla runt lite.

Detta r om Nizoral shampoo, frn aas profiles:"Interestingly, this shampoo can also be used topically to combat acne on the face (or even the back if youre really flexible)."
Nizoral kan jag dremot lnka dig till, d det r lagligt. Tar det priv...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in