2008-08-08, 02:49
Medlem
Tja jag har haft problem länge med att ibland så fuckar mitt youtube upp sig och även alla andra olika sorters stream sidor. Problemet är att jag kan bara se i 2 sekunder sen stannar skiten hör även inget under dom 2 sekunderna. För att jag ska kunna få det att funka igen behöver jag starta om datorn. Hade det här problemet på min stationära dator och när jag sedan köpte min bärbara så blev det lika dant på den. Har även samma problem på andra nätverk
Visste inte vart jag skulle lägga den här nya posten hoppas det blir bra hära
Citera
2008-08-08, 03:02
Medlem
Gambinas avatar
Jag har samma problem, men för mig räcker det med att vänta en stund så funkar det igen. Har tyvärr ingen aning om vad det kan bero på.
Citera
2008-08-08, 03:58
Medlem
okej jobbigt! hoppas nån snäll person kan hjälpas oss då!
Citera
2008-08-08, 04:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuff
Tja jag har haft problem länge med att ibland så fuckar mitt youtube upp sig och även alla andra olika sorters stream sidor. Problemet är att jag kan bara se i 2 sekunder sen stannar skiten hör även inget under dom 2 sekunderna. För att jag ska kunna få det att funka igen behöver jag starta om datorn. Hade det här problemet på min stationära dator och när jag sedan köpte min bärbara så blev det lika dant på den. Har även samma problem på andra nätverk
Visste inte vart jag skulle lägga den här nya posten hoppas det blir bra hära

Lite mer info hade varit trevligt! Sitter du på Windows vista? kör du med nya Firefox? har du uppdaterat flash och java?
Ladda ner programmet som rensar all flash från datan och installera om flash.

Flash uninstallera finner du här: http://fpdownload.macromedia.com/get...ash_player.exe
Citera
2008-08-08, 13:23
Medlem
Jag sitter på windows vista ultimate 64 bitars och kör med nya firefox (på den här datorn) den andra hade jag windowos xp home edtion och körde med gamla firefox. Nu ominstalerade jag flash player och gick nu att spela youtube utan att stänga av datorn hoppas det håller i sig. Annars vet jag inte hur jag raderar all flashdata om det inte var i samma grej du skickade som avinstalera flash.
Citera
2008-08-08, 14:09
Medlem
StefPhoenixs avatar
Så är det för mig ibland. Fast det sista har det nästan jämt gått segt på YouTube men på Google Videos gör det inte det.
Citera
2008-08-09, 15:32
Medlem
Fan tog bara en dag sen var problemet igång igen...
Citera
2008-08-09, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuff
Jag sitter på windows vista ultimate 64 bitars och kör med nya firefox (på den här datorn) den andra hade jag windowos xp home edtion och körde med gamla firefox. Nu ominstalerade jag flash player och gick nu att spela youtube utan att stänga av datorn hoppas det håller i sig. Annars vet jag inte hur jag raderar all flashdata om det inte var i samma grej du skickade som avinstalera flash.

Okay, sitter själv på vista 64-bitars och hade samma problem, installerade om flash och java och startade om datorn. Då fungerade den kanon sedan!

Edit* Flash uninstallern jag länkade till rensar bort all flash oavsett OS tror jag.
Senast redigerad av Wiiga 2008-08-09 kl. 18:02.
Citera
2008-08-09, 18:04
Medlem
okej tack i alla fall!
Citera
2008-12-08, 21:19
Medlem
Hej. Mitt youtube slutade fungera o säger att jag inte har senaste flashplayer installerat men har ändå provat att installera om det och ingenting händer. Har också provat installera om Mozilla läsarn men fungerar inte då heller. Snälla hjälp mig någon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in