2008-08-08, 01:43
Medlem
hf89fcs avatar
Hej!

Nr jag ska starta front row med fjrkontrollen s funkar allt som det ska, men nr jag sedan ska vlja ett spr s fr jag fljande meddelande:"Front Row kan inte hitta ngra musikspr,Anvnd Itunes till att importera ltar eller kpa ltarna p Itunes store"

Vad ska man gra t de? ngon med samma problem?
Citera
2008-08-08, 02:26
Medlem
Lsningen p problemet r att lgga in ltarna i iTunes. D dyker de upp i FrontRow. Du behver inte kpa dem frn iTunes Store. Bara att dra och slppa ltarna i iTunes.
Citera
2008-08-08, 12:05
Medlem
hf89fcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulf T
Lsningen p problemet r att lgga in ltarna i iTunes. D dyker de upp i FrontRow. Du behver inte kpa dem frn iTunes Store. Bara att dra och slppa ltarna i iTunes.

Jaja det borde vara det, men nu r det ju s att jag har 6 gig musik men det funkar inte nd, tyvrr!
Citera
2008-08-08, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hf89fc
Jaja det borde vara det, men nu r det ju s att jag har 6 gig musik men det funkar inte nd, tyvrr!

Vad fr du fr felmeddelande nr du frasker importera en endaste liten lt d?
Citera
2008-08-08, 12:26
Medlem
hf89fcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Threviel
Vad fr du fr felmeddelande nr du frasker importera en endaste liten lt d?

Hmm nu frstr jag inte vad du menar, ska jag importera till Itunes? dr jag redan har all musik? eller ngon speciell plats?
Citera
2008-08-08, 20:07
Medlem
Om du redan har musiken i iTunes, borde den dyka upp i front row.
Citera
2008-08-08, 22:48
Medlem
hf89fcs avatar
ja men tyvrr gr det inte det
Citera
2008-08-10, 10:48
Medlem
AFTER_BURNERs avatar
Du har, som ven jag har haft, ett problem med "library-filerna". Jag blev vansinnig fr mitt iPhoto vgrade att visa bilder i front row trots att jag hade gigantiskt mkt bilder importerade dr!

Felet r antagligen i "iTunes Music Library.xml" .Dr indexeras varje fil, och r det ngon "felstavning" (som iTunes har gjort!) s vgrar front row lsa filen, men iTunes klarar detta.

Hoppas det hjlpte
Citera
2008-08-11, 17:46
Medlem
hf89fcs avatar
Tackae, men jag hittar ingen iTunes Music Library.xml, ska jag skapa en sdan? genom att exportera frn Itunes? var ska jag lgga den sedan'?
Citera
2008-08-11, 18:28
Medlem
AFTER_BURNERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hf89fc
Tackae, men jag hittar ingen iTunes Music Library.xml, ska jag skapa en sdan? genom att exportera frn Itunes? var ska jag lgga den sedan'?

Ja det r antagligen dr skon klmmer! Jag vet tyvrr inte hur du ska g vidare! Googla runt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in