2008-08-08, 01:01
Medlem
saturdayservices avatar
Hittade ingen tråd när jag sökte om det och tycker personligen det är rätt intressant att få en liten uppfattning om hur vanligt det är med att vara bäng/hög/full på jobbet.

Har själv dragit en holk när jag jobbat natt på lager, inget jag skulle göra ofta direkt, arbetsmoralen sänktes väl med 75% eller nåt. Men det var diskret och mysigt

Har även jobbat full i en matbutik en gång. Slutade dricka på efterfesten vid 5, började jobba kl 06. Förstår inte varför jag inte sjukanmälde mig ist, var inte direkt behagligt.

Traddad är annars riktigt fint att jobba på. Man står ut både med arbetskamrater och jobb, skulle nästan tro jag jobbar bättre än vanliga fall.

Har aldrig blivit "påkommen", men en arbetskamrat fick sparken när han kom påtagligt full en morgon. Blev en kort dag för han
Senast redigerad av saturdayservice 2008-08-08 kl. 01:25.
Citera
2008-08-08, 02:13
Medlem
aikuas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saturdayservice
Hittade ingen tråd när jag sökte om det och tycker personligen det är rätt intressant att få en liten uppfattning om hur vanligt det är med att vara bäng/hög/full på jobbet.

Har själv dragit en holk när jag jobbat natt på lager, inget jag skulle göra ofta direkt, arbetsmoralen sänktes väl med 75% eller nåt. Men det var diskret och mysigt

Har även jobbat full i en matbutik en gång. Slutade dricka på efterfesten vid 5, började jobba kl 06. Förstår inte varför jag inte sjukanmälde mig ist, var inte direkt behagligt.

Traddad är annars riktigt fint att jobba på. Man står ut både med arbetskamrater och jobb, skulle nästan tro jag jobbar bättre än vanliga fall.

Har aldrig blivit "påkommen", men en arbetskamrat fick sparken när han kom påtagligt full en morgon. Blev en kort dag för han
Jobbar 7-4 på ett byggföretag och som snickare behöver jag lite uppiggande, brukar börja med en stadig lina när jag kliver upp för att sedan köra på 0,1or utspritt över hela arbetsdagen. Brukar bli nästan en gubbe tjack en vanlig arbetsdag, dyrt men helt klart värt det för att kunna jobba.
Citera
2008-08-08, 10:38
Medlem
Tuli Kupferbergs avatar
Vissa dagar börjar jag med en spliff sedan röker jag under dagen, ibland har jag även tagit valium samt varit full några gånger. Har alltid solbrillor endå och de flesta av mina kollegor tar droger.
Gör inte ett skit på mitt jobb men låtsas vara seriös. Finns inget direkt sätt att mäta min produktivitet på ( tack och lov).
Citera
2008-08-08, 10:42
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Jobbade på euronics engång och min frukost när jag jobbade där var en fin lina tjack. Måste säga att jag jobbade extremt bra då jag var alert,pigg och nogrann.
Citera
2008-08-08, 13:31
Medlem
saturdayservices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuli Kupferberg
Vissa dagar börjar jag med en spliff sedan röker jag under dagen, ibland har jag även tagit valium samt varit full några gånger. Har alltid solbrillor endå och de flesta av mina kollegor tar droger.
Gör inte ett skit på mitt jobb men låtsas vara seriös. Finns inget direkt sätt att mäta min produktivitet på ( tack och lov).

Vad jobbar du med?
Citera
2008-08-08, 13:46
Medlem
RockyRambos avatar
Jag hatade mitt förra jobb som telefonförsäljare såpass mkt att jag var "tvungen" att gå dit traddad varje dag. jag blev bästa manliga försäljare på en månad, men fick sparken efter två då jag spydde ner hela toan och sket i att städa upp det. Det var det bästa jag gjort, speciellt då chefen fick städa upp allt.
Citera
2008-08-08, 14:23
Medlem
Martors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RockyRambo
Jag hatade mitt förra jobb som telefonförsäljare såpass mkt att jag var "tvungen" att gå dit traddad varje dag. jag blev bästa manliga försäljare på en månad, men fick sparken efter två då jag spydde ner hela toan och sket i att städa upp det. Det var det bästa jag gjort, speciellt då chefen fick städa upp allt.

haha klockren

själv brukar ja inte röka på jobbet då pallar man ju inget men på kvällen innan ja ska jobba brukar ja röka för att kunna sova i normal tid så ja orkar göra något nästa dag
Citera
2008-08-08, 14:29
Medlem
fuckshitups avatar
börjar alltid dagen med wake´n bake
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in