Jag kan inte få upp Aktivitets Handlaren?!
När jag trycker Ctrl + Alt + Delete så händer inget!
-
Och när jag sätter igång spelet Wc3 så laggar det as vilket det har de aldrig gjort innan!!
-
Har genomsökt med ad-Aware och Avira Antivir
-
snälla någon som vet vad jag ska göra?
Jag kan inte få upp Aktivitets Handlaren?!
När jag trycker Ctrl + Alt + Delete så händer inget!
-
Och när jag sätter igång spelet Wc3 så laggar det as vilket det har de aldrig gjort innan!!
-
Har genomsökt med ad-Aware och Avira Antivir
-
snälla någon som vet vad jag ska göra?
( I )-knappen sitter på datorn håll in. Mycket nöje!
Så hände för mej också en gång, då stod det att aktivitetshandlaren hade inaktivetats av Administratören. Störande som fan, det visade sig vara ett virus. Men de flesta virusprogram märkte det inte.
Det där låter inte alls bra med tanke på att inga program i Windows ska kunna känna av den knapptryckningen. Det är bara systemet självt som gör det, och då skickas det vidare till WinLogon. Mitt tips är nog att leta upp ett uppdaterat antivirusprogram samt antispyware om det inte är så att din dator sitter i en domän där sysadmin inaktiverat ctrl-alt-del för användarna.
Så hände för mej också en gång, då stod det att aktivitetshandlaren hade inaktivetats av Administratören. Störande som fan, det visade sig vara ett virus. Men de flesta virusprogram märkte det inte.
Ja det värkar vara som du hade det, hur fixade du ditt?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!