2008-08-07, 17:31
Medlem
http://www.speedyshare.com/595855366.html
Citera
2008-08-07, 17:42
Medlem
t0rsks avatar
Lite information skulle inte skada.
Citera
2008-08-07, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av t0rsk
Lite information skulle inte skada.

Vad vill du ha för information?

Ville bara att ni ska lyssna o säga vad ni tycker!

Hon e bara 13 år. Och jag spelade in henne en gång när hon sjöng.
Hon e så blygsam av sig så hon blir säkert arg för att jag lagt ut de här.
Men hon har faktist talang, tycker då jag i alla fall och då borde hon ju höras!?!?!!
Citera
2008-08-07, 18:58
Medlem
brainspaces avatar
Lite keff inspelning bara. Men det lät bra...fast man hörde ju mest datorn surra. Men det lät väl bra det hon sjöng...hon lät mycket äldre än vad hon var
Citera
2008-08-07, 18:59
Medlem
chieftains avatar
Tyckte inte det lät särskilt bra
Citera
2008-08-15, 00:44
Medlem
Här kommer en till...

Nu sjunger hon lite till

http://www.speedyshare.com/634461150.html
Citera
2008-08-15, 00:46
Medlem
b0gfettos avatar
Vad ska diskuteras? Att du kanske sprider en länk som innehåller lepravirus för datorer?

Visa bild på henne så blir det nog mer att diskutera.
Citera
2008-08-15, 08:45
Medlem
coracacolas avatar
Hon är duktig, eller rättare sagt, hon har en bra röst och är duktig för sin ålder.

Försök få med henne i någon kör eller liknande, då slipper hon stångas med sin blyghet men kommer ändå lära sig sjunga upp, sjunga renare, och olika sångtekniker. Hon har mycket gratis (tro mig, jag har studerat på musikkonservatorie, och sedan på musikhögskolan till musiklärare och FUCK vad vissa tjejjer är överdrivet dåliga på att sjunga.. och de tog sig ändå så långt som till att bli MUSIKLÄRARE, vi kommer att få en generation som växer upp med musiklärare som sjunger skit och som högt behörskar mungiga och kazoo..)
Citera
2008-08-15, 10:03
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Tjejer i allmänhet, tror ju ofta att de kan sjunga.

Mina tre senaste flickvänner/dejter pratade om att de sjöng, och att de var ¨så duktiga. Sedan när man väl hörde dem ville man bara spy.
Citera
2008-08-15, 15:05
Medlem
coracacolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Tjejer i allmänhet, tror ju ofta att de kan sjunga.

Mina tre senaste flickvänner/dejter pratade om att de sjöng, och att de var ¨så duktiga. Sedan när man väl hörde dem ville man bara spy.

Ja, tjejjer ahr ju mycket gratis, iom att de slipper ett lika grovt målbrott som killar har, samt att deras röster oftare än mäns är "mjuka" och lättsjungna, mörka röster har oftare en tendens att kräva större träning för att behärska stora intervall och röstkontroll. Detta som tjejjer får "gratis" gör att många helt överskattar sina förmågor, även jag har dragits med kvinnor i min närhet som gladeligen vailar till radiobruset och om jag inte såg att de hade käften öppen skulle tro att det kom från nån katt som panikslagen föll från taket och krossades mot asfalten, blev överkörd av en polsk lastbil, uppsopad och slängd i fel återvinningssortering.

Aja, ni hajjar, känns som jag sticker bort från ämnet hur din lillasyster sjunger..

Som tidigare sagts av mig, hon sjunger bra!
Citera
2008-08-15, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coracacola
Ja, tjejjer ahr ju mycket gratis, iom att de slipper ett lika grovt målbrott som killar har, samt att deras röster oftare än mäns är "mjuka" och lättsjungna, mörka röster har oftare en tendens att kräva större träning för att behärska stora intervall och röstkontroll. Detta som tjejjer får "gratis" gör att många helt överskattar sina förmågor, även jag har dragits med kvinnor i min närhet som gladeligen vailar till radiobruset och om jag inte såg att de hade käften öppen skulle tro att det kom från nån katt som panikslagen föll från taket och krossades mot asfalten, blev överkörd av en polsk lastbil, uppsopad och slängd i fel återvinningssortering.

Aja, ni hajjar, känns som jag sticker bort från ämnet hur din lillasyster sjunger..

Som tidigare sagts av mig, hon sjunger bra!

Visst gör hon. Jag kan också sjunga. Alla kan sjunga.
Jag brukar sjunga karaoke.
Här för nån helg sen var jag upp på scen på en krog och sjöng karaoke.
Men jag tycker inte att jag e bra på att sjunga för det. Jag kan ta toner och sjunger rent. Men jag har ingen sångröst som en stjärna om du fattar!

Så att de är som väldigt sällan som jag är villig att satsa seriöst på nån som kan sjunga förutom nu.
Visst hon är min lillasyster men jag skulle aldrig satsa på henne i onödan.
Det låter ju som inte riktigt bra på den där inspelningen. dessutom är de ju bara 10 sekunder! Men de är alltid en början att få henne att höras.
Hon ska på gymnasiet gå musikskolan i Piteå så vi får se vad som händer!!
Citera
2008-08-15, 17:40
Medlem
Noetlovskijs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunder_nia
Visst gör hon. Jag kan också sjunga. Alla kan sjunga.
Jag brukar sjunga karaoke.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in