Citat:
Ursprungligen postat av coracacola
Ja, tjejjer ahr ju mycket gratis, iom att de slipper ett lika grovt målbrott som killar har, samt att deras röster oftare än mäns är "mjuka" och lättsjungna, mörka röster har oftare en tendens att kräva större träning för att behärska stora intervall och röstkontroll. Detta som tjejjer får "gratis" gör att många helt överskattar sina förmågor, även jag har dragits med kvinnor i min närhet som gladeligen vailar till radiobruset och om jag inte såg att de hade käften öppen skulle tro att det kom från nån katt som panikslagen föll från taket och krossades mot asfalten, blev överkörd av en polsk lastbil, uppsopad och slängd i fel återvinningssortering.
Aja, ni hajjar, känns som jag sticker bort från ämnet hur din lillasyster sjunger..
Som tidigare sagts av mig, hon sjunger bra!
Visst gör hon. Jag kan också sjunga. Alla kan sjunga.
Jag brukar sjunga karaoke.
Här för nån helg sen var jag upp på scen på en krog och sjöng karaoke.
Men jag tycker inte att jag e bra på att sjunga för det. Jag kan ta toner och sjunger rent. Men jag har ingen sångröst som en stjärna om du fattar!
Så att de är som väldigt sällan som jag är villig att satsa seriöst på nån som kan sjunga förutom nu.
Visst hon är min lillasyster men jag skulle aldrig satsa på henne i onödan.
Det låter ju som inte riktigt bra på den där inspelningen. dessutom är de ju bara 10 sekunder! Men de är alltid en början att få henne att höras.
Hon ska på gymnasiet gå musikskolan i Piteå så vi får se vad som händer!!