• 1
  • 2
2008-08-07, 11:20
Bannlyst
Hejsan. Har lst lite och kommit fram till att Adrafinil och Modafinil verkar va en stimulant fr mig. Finns ngon av dessa att f tag p laglig vg ngonstans?
Citera
2008-08-07, 11:46
Medlem
Peta_Es avatar
Visst, g till doktron och sg att du lider av narkolepsi.

andra sidan s blir du inte "hg" p det.
Citera
2008-08-07, 11:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Peta_E
Visst, g till doktron och sg att du lider av narkolepsi.

andra sidan s blir du inte "hg" p det.

r det nda sttet, adrafinil vet jag man kunde bestlla frr iaf.

Precis det jag r ute efter att inte bli. Utan jag vill ha en stimulant som r ngot starkare n koffein, men vill helst slippa efedrin pga den "nervsa" knslan man fr, samma med hgre doser koffein.
Senast redigerad av Pudelpanna 2008-08-07 kl. 11:58.
Citera
2008-08-07, 12:37
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelpanna

Precis det jag r ute efter att inte bli. Utan jag vill ha en stimulant som r ngot starkare n koffein, men vill helst slippa efedrin pga den "nervsa" knslan man fr, samma med hgre doser koffein.
Modafinil gr ocks att bestlla men det r inte lagligt om du inte har recept, brukar dock komma fram frn SE t.ex som skickar inrikes.
Citera
2008-08-07, 14:19
Medlem
likeithards avatar
r det inte sjukt svindyrt?

Exempel:

Citat:
MODIODAL Modafinil 100 mg 30 tabs 179
MODIODAL Modafinil 100 mg 60 tabs 299
Citera
2008-08-07, 14:22
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Modafinil kostar 50kr fr 1tab 50mg p SE.
Citera
2008-08-07, 17:14
Medlem
frank_pes avatar
Ett annat stlle tar 135$ fr 90 st. 200 mg men det r kopior ...en viss skillnad i pris dock.
Citera
2008-08-07, 17:38
Medlem
m96mafrs avatar
modafinil

Citat:
Hejsan. Har lst lite och kommit fram till att Adrafinil och Modafinil verkar va en stimulant fr mig. Finns ngon av dessa att f tag p laglig vg ngonstans?

Modafinil r lagligt att inneha fr eget bruk. Jag har nmligen ftt modafinil terlmnat efter en husrannsakan. P d***buyers hittar du ltt modafinil, dock ganska dyrt.
Citera
2008-08-07, 18:14
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:

Sjlvklart kan du bestlla det frn diverse onlinesidor, som nmnts r SE ett bra inrikes alt. nr / om det har det inne, dock ganska dyrt som tidigare nmnts.
Citera
2008-08-08, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Peta_E
Sjlvklart kan du bestlla det frn diverse onlinesidor, som nmnts r SE ett bra inrikes alt. nr / om det har det inne, dock ganska dyrt som tidigare nmnts.

Vet ej vad SE r fr sida..?

Nr jag googlade lite hitta jag massa andra onlineapotek som sljer och som det ser ut dr verkar inte Adrafinil allt fr dyrt, inga sna dr hutlsa priser som ni sger att Modafinil har iaf.
Senast redigerad av Pudelpanna 2008-08-08 kl. 12:54.
Citera
2008-08-08, 18:35
Medlem
TBKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m96mafr
Modafinil r lagligt att inneha fr eget bruk. Jag har nmligen ftt modafinil terlmnat efter en husrannsakan. P d***buyers hittar du ltt modafinil, dock ganska dyrt.

D har du haft tur fr det r klassat http://www.fass.se/LIF/produktfakta/...03&DocTypeID=3
Citera
2008-08-14, 18:31
Medlem
Modiodal r ju dyrt ven p apoteket:

30 styck blister 747:50
90 styck blister 1576:00

frdelen r att man snabbt kommer upp till hgkostnadsskyddet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in