2008-08-06, 14:13
Medlem
nBoys avatar
Jag sitter här med 50 mg Phenazepam i pulverform.
Min fråga till er är; Hur ska jag dosera detta? Ska man inte
ta ungefär 0,1 mg? Eller mindre? Mer?

Har ingen våg heller. Plus att jag har aldrig sett en våg
som kan väga 0,1 mg. Men det kanske finns. Jag vet ej.

Behöver akut hjälp med detta. Tack ska ni ha! Peace
Senast redigerad av nBoy 2008-08-06 kl. 14:49.
2008-08-06, 14:49
Medlem
hippienns avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=613274

Du lär finna svar på din fråga här ifall du orkar läsa igenom
2008-08-06, 15:11
Medlem
Nemesis1s avatar
0,1 mg är väldigt lite... 1 mg är ungefär 10 mg diazepam, alltså en bra dos för en person utan tolerans...

Väldigt få vågar väger upp så små doser, men stick toppen av ditt pekfinger i påsen, sen borstar du av det som fastnar på toppen en gång försiktigt mot påsens kant och sen slickar du av fingret... Det har iaf fungerat för SWIM...
2008-08-06, 15:46
Medlem
nBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
0,1 mg är väldigt lite... 1 mg är ungefär 10 mg diazepam, alltså en bra dos för en person utan tolerans...

Väldigt få vågar väger upp så små doser, men stick toppen av ditt pekfinger i påsen, sen borstar du av det som fastnar på toppen en gång försiktigt mot påsens kant och sen slickar du av fingret... Det har iaf fungerat för SWIM...

Precis, det är sjukt lite.

Jag litar inte riktigt på det där..
Jag har läst folk har fått minnesluckor i dagar av att
doppa fingertoppen jätte försiktigt i Phenazepam och slickat i sig.

Ingen som vet ett bra knep? Ett säkert knep för att dosera Phenezepam?

Vore underbart om någon kunde hjälpa mig alltså..
2008-08-07, 10:11
Medlem
RockyRambos avatar
Du kan blanda ut det i vätska, men det är ingen supersäker metod det heller då det inte löser sig bra i vatten. Jag blandade ut 700 mg i 700 ml vatten och skakade sedan om det som fan och mätte upp 3 ml med en pump från apoteket. jag tror det gick bra, men då jag inte kände så mkt på det tog jag mer och mer till jag slängde i mig allt dagen efter. Brukar inte vara så vårdslös men substansen är lömsk så ta det väldigt försiktigt. Vätskemetoden är iaf säkrare än "slicka fingret tricket".
2008-08-07, 11:21
Medlem
negerbarns avatar
Som RockyRambo säger, så lös upp det i vatten. Det står att det är svårlösligt, om du letar, men det är absolut inte olösligt, och 50 mg i 500 ml vatten blir nog lagom, så kan du ta kanske en matsked ellerså...
2008-08-07, 13:36
Medlem
Väldigt komiskt att du i denna tråd är jävligt noga med doseringar och i din nya tråd drog i dig hela påse på 50mg...
2008-08-07, 14:25
Medlem
Därför!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rexic
Väldigt komiskt att du i denna tråd är jävligt noga med doseringar och i din nya tråd drog i dig hela påse på 50mg...

Går mephet in... går omdömet ut.
2008-08-07, 14:33
Medlem
mrorbins avatar
Ta de lungt med den där skiten, en polare var helt väck på de där i typ tre veckor när han överdoserade kraftigt vilket hade resulterat i diverse inbrott och stölder som han inte minns och torskade på.
2008-08-07, 17:46
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nBoy
Precis, det är sjukt lite.

Jag litar inte riktigt på det där..
Jag har läst folk har fått minnesluckor i dagar av att
doppa fingertoppen jätte försiktigt i Phenazepam och slickat i sig.

Ingen som vet ett bra knep? Ett säkert knep för att dosera Phenezepam?

Vore underbart om någon kunde hjälpa mig alltså..
Alltså, jag menar inte att man skall doppa hela fingret, det är bara toppen av fingret som skall röra i pulvret... Och sen så skall man stryka av det en gång innan man slickar av det... Jag har i alla fall aldrig hört om någon som skulle ha fått minnesluckor i dagar av att göra så...
2008-08-07, 18:00
Medlem
Går det inte att lösa bra i vatten,
borde det fungera bra med motsatsen, olja.
Göra en tinktur på¨matolja, men detta är bara i teorin, inget jag provat..!
2008-08-08, 01:15
Medlem
PhantomBlots avatar
Lika bra att låsa denna då han redan har fått i sig sin dos (och lite till): https://www.flashback.org/showthread.php?t=721599

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in