Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-08-18, 17:20
Medlem
Theberzerkers avatar
Ja det får bli så
Citera
2008-08-18, 22:58
Bannlyst
Jag tror alla jag känner har HC, jag har haft turen att den har läkt ut 2ggr, bara att tacka gud för det.

Men allt man läser i i media om att så fort nån kändis fått HC så läser man rubriker om döden och allt hemskt bajs, det är en gnutta överdrivet.
Citera
2008-08-18, 23:48
Medlem
miness avatar
jag har en flaska hepatitsmittat vatten i min bokhylla, är det farligt att dricka?
Citera
2008-08-18, 23:56
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666FaceBreaker*
Jag har en fråga pga. att jag är för lat för att söka.

Kan man födas med Hepatit C och hur isåfall får man det, är det ärftligt?

Ungefär hur länge tar det innan hepatiten bryter ner levern tillräckligt för att ond bråd död skall inträffa?

Ursäkta för att jag frågar men som sagt, jag är lat idag!

Peace 666
Enligt vad jag hört av en behandlings ass på LVM så är alla foster immuna mot hep c. Men jag vet ju aldrig 100 som sagt. Jag delade med folk som hade i över 6år utan att åka på hepatit.
Citera
2008-08-18, 23:57
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apknullaren
Jag tror alla jag känner har HC, jag har haft turen att den har läkt ut 2ggr, bara att tacka gud för det.

Men allt man läser i i media om att så fort nån kändis fått HC så läser man rubriker om döden och allt hemskt bajs, det är en gnutta överdrivet.
Ja precis, den kan läka ut, eller kapslas in... (detta innebär att det inte smittar då)
Citera
2008-08-19, 08:24
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apknullaren

Läkte helt ut på mig med.
Finns inte en spår av det heller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här